۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۷۶۷۴۶۵
حجت‌الاسلام والمسلمین ذوعلم:

بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مسیر را برای جوانان روشن ساخت

بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مسیر را برای جوانان روشن ساخت
معاون موسسه پژوهشی حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در راستای ممانعت از تحریف انقلاب اسلامی صادر شد تا ادامه این مسیر را برای همه مردم به ویژه جوانان روشن سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  رسا در فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی ذوعلم معاون موسسه پژوهشی حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جلسه هفتاد و نهم از سلسله مباحث جهاد تبیین با موضوع تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حرم شاهچراغ(ع) گفت: در طول 45 سال گذشته وجود ولایت فقیه در نظام سیاسی کشور مانع نظام استبدادی، حزبی یا دموکرات غربی شد.

وی ادامه داد: دستاوردهای امنیتی، نظامی و استقلال کشور از تدابیر رهبر انقلاب بود که بر تقویت بنیه نظامی مبتنی بر فرامین قرآن تاکید کردند.

رئیس اندیشگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: دستاورد ولایت فقیه در کشور ما حراست از دین و دینداری بود که علی رغم تقویت اندیشه های اسلامی با نحله های انحرافی و شبهه ها مبارزه شد.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی و احیای اسلام ناب محمدی(ص) توسط مکتب امام خمینی(ره) با مباحث اسلام غیر سیاسی، فردگرا و لیبرال مبارزه شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ذوعلم خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی ما رهبر معظم انقلاب به عنوان یک مرجع و نقطه قله پیشبرنده وحدت اسلامی و دمنده روح وحدت، همگرایی و تدین در امت اسلامی تلقی و شناخته می‌شوند.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در راستای ممانعت از تحریف انقلاب اسلامی صادر شد تا ادامه این مسیر را برای همه مردم به ویژه جوانان روشن سازد.

معاون موسسه پژوهشی حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری ابراز کرد: در بیانیه گام دوم به تحول حوزه تاکید شده است در نتیجه نیاز به تحول و حرکتی برای رسیدن به اهداف حوزه نیاز داریم.

وی تاکید کرد: هرچند بعد از انقلاب کارهای زیادی در حوزه علمیه در گسترش موسسات پژوهشی، تحقیقاتی صورت گرفته است اما این کافی نیست.

ارسال نظرات