۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۷۶۷۴۵۷
رئیس مجمع نمایندگان طلاب:

سران خائن و کودک کش را به زودی به سزای عمل شان خواهیم رساند

سران خائن و کودک کش را به زودی به سزای عمل شان خواهیم رساند
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر گفت: به زودی انتقام غزه و لبنان را از شما خواهیم گرفت و شما سران خائن و کودک کش را به زودی به سزای عملتان خواهیم رسانید و بزودی فرو خواهید ریخت.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب در جلسه مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به ایام رحلت شهادت گونه حضرت معصومه علیها السلام در رثای فضائل بانوی دو سرا و شفیعه محشر گفت: امام رضا علیه السلام در مقام خواهر گرامیش  می فرماید: من زارها عارفا بحقها فله الجنه!

وی ادامه داد: افتخار می کنیم مجاور حرم مطهر این بانوی بزرگ ساکن هستیم و این بانوی با کرامت چون خورشیدی برآسمان قم می درخشد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب با توجه مقام والای اهل بیت علیهم السلام بیان کرد: حاکم نیشابوری در شواهد تنزیل می گوید این آیه اختصا ص به فرزندان فاطمه علیها السلام دارد که به امر الهی هدایت امت را عهده دار هستند. وَجَعَلنا مِنهُم أَئِمَّةً يَهدونَ بِأَمرِنا لَمّا صَبَروا وَ كانوا بِآياتِنا يوقِنونَ و فاطمه معصومه حضورش در قم موجب تحول علوم اسلامی و نشر آن و پیدایش انقلاب اسلامی است.

وی گفت: توصیه یکی از بزرگان این است که این فراز از زیارتنامه بی بی فاطمه معصومه علیها السلام را در قنوت نماز خود بخوانید اللهم اسالک ان تختم لی باالسعاده و لاتسلب منی ما انا فیه و لاحول ولاقوه الا بالله العلی العظیم. 

رئیس مجمع نمایندگان طلاب با توجه به جنگ روانی ایجاد شده توسط دشمن در کشور ابراز کرد: این جنگ روانی جدیدی که استکبار به راه انداخته است و می گوید که ما سامانه جدید ضد موشک بالستیک به نام تاد را در اختیار صهیونیسم ها قرار می دهیم این را بدانند که سامانه جدید موشکی ما هم هنوز رونمایی نشده و قطعا اگر نیاز شود رونمایی می کنیم.

وی افزود: همانطور که دیدید گنبد آهنی پوشالی شما هیچ کاری در برابر حمله موشکی ایران نتوانست انجام بدهد. این بار هم هیچ غلطی نمی توانید بکنید و به زودی انتقام غزه و لبنان را از شما خواهیم گرفت و شما سران خائن و کودک کش را به زودی به سزای عملتان خواهیم رسانید و بزودی فرو خواهید ریخت. 

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر بیان کرد: تشکر می کنم از حضور فعال نمایندگان محترم در مجالس گوناگون مقاومت و در تمامی صحنه های لازم و جلسات پی در پی که تصویری از حوزه انقلابی و جریان حمایت از مقاومت را رقم زدید. در این ایام، خصوصا در جهاد تبین تمام قد و خستگی ناپذیر درخشیدید. تبسم امام و شهدا اجرتان باد.

ارسال نظرات