۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۷۶۰۳۱۱

توصیه های انتخاباتی رئیس مجمع نمایندگان طلاب/انتخابات؛ مظهر وفاق ملی

توصیه های انتخاباتی رئیس مجمع نمایندگان طلاب/انتخابات؛ مظهر وفاق ملی
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه انتخابات را مظهر وفاق ملی خواند و یکی از مهم ترین شاخصه های نامزد اصلح را کارنامه داشتن و پیروی از مشی شهید رئیسی عنوان کرد.

 به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت‌وگویی انتخابات ریاست جمهوری را مظهر اقتدار و وفاق ملی خواند و گفت: انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است. ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی می دانند، تلاش های شبانه روزی دولت شهید رئیسی، تلاش هایی بی شائبه و جهادی برای رفع مشکلاتی بود که از سابق جمع شده بود.

وی پیرامون شاخصه نامزد اصلح گفت: قطعا در این دوره باید به شخصیتی رأی دهیم که ریل گذاری شهید رئیسی را برای نجات کشور از مشکلات و گسترانیدن خدمات به آحاد ملت را پذیرفته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب یکی دیگر از ویژگی های نامزد اصلح را کارآمدی و کارنامه قوی اجرایی عنوان کرد و اظهار داشت: اینگونه نباشد که افراد در تجمعات تبلیغاتی وعده هایی به مردم بدهند اما در مقام عمل نتوانند از عهده آن وعده ها برآیند. به همین دلیل باید به شخصی رأی دهیم که کارهای اجرایی منطقه ای، بین الملل و بزرگ از او دیده شده باشد.

وی افزود: شخصیتی جهان دیده که مشکلات را لمس کرده و دوای درمان را بشناسد. شخصیتی که  مردم تبعیت از ولایت فقیه را قبل از گفتار در عمل از او دیده باشند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر تصریح کرد: مردم دیگر به شعار و  بلوف زدن های سیاسی رأی نخواهند داد؛ مردم به کسانی رأی خواهند داد که آن اشخاص خودشان را وقف خدمت رسانی کرده باشند.

وی ضمن ابراز امیدواری از حضور پرشور و گسترده مردم پای صندوق های رأی، این حضور را تجدید میثاق با شهدا، امام شهدا و به ویژه شهید رئیسی خواند و گفت: امید داریم مردم به موقع وظیفه خودشان را بشناسند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خطاب به مردم افزود: بدانید تک تک آرای آحاد ملت در واقع تیری است به چشم بدخواهان نظام جمهوری اسلامی؛ حضور زن، مرد، کوچک و بزرگ در پای صندوق رأی تضمین اقتدار ایران اسلامی است. و ان شاءالله این حضور زمینه ساز فتح قله های پیشرفت خواهد شد.

وی در پایان از عدم تعیین مصداق توسط مجمع خبر داد و گفت: کاندیداهای جبهه انقلاب همه برای ما محترم هستند، مجمع نمایندگان برای تعیین مصداق فقط زمانی تصمیم می گیرد که ائتلافی صورت بگیرد.

ارسال نظرات