۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۷۶۵۹۴۲
در یادواره شهدای فراجای فارس مطرح شد؛

از بزرگداشت شهدای حافظ امنیت استان فارس تا تأکید بر حفظ فرهنگ ایثار و شهادت

از بزرگداشت شهدای حافظ امنیت استان فارس تا تأکید بر حفظ فرهنگ ایثار و شهادت
سومین یادواره ۹۷۶ شهید فرماندهی انتظامی استان فارس با حضور نماینده ولی فقیه در فارس، فرمانده فراجای فارس، جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا و جمعی از خانواده های معظم شهدا برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، سومین یادواره ۹۷۶ شهید فرماندهی انتظامی استان فارس با حضور حجت الاسلام والمسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در فارس، سردار حبیبی فرمانده فراجای فارس، سردار شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا و فرماندهان و پرسنل فراجای فارس و جمعی از خانواده های معظم شهدا برگزار گردید.
از بزرگداشت شهدای حافظ امنیت استان فارس تا تاکید بر حفظ فرهنگ ایثار و شهادتاز بزرگداشت شهدای حافظ امنیت استان فارس تا تاکید بر حفظ فرهنگ ایثار و شهادت
 
برای قدردانی از شهدای انقلاب باید وحدت خود را حفظ کنیم
نماینده ولی فقیه در استان فارس در این مراسم گفت: برگزاری یادواره شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره و شهدای والا مقام امری مهم و اثر بخش خواهد بود.
 
وی ادامه داد: مقام شهدا در نزد خداوند متعال بسیار بالاست و این ما هستیم که میهمان آنها می‌شویم و از افتخار آفرینی‌هایی که برای کشور خلق کرده‌اند بهره‌مند می‌شویم.
 
امام جمعه شیراز یادآور شد: با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب باید مراقب جریان نفوذ و نفوذی ها باشیم تا قدردان رشادت های شهدای عزیزمان باشیم.
 
وی تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی کشور امام زمان است و با شهدایی که تقدیم اسلام کرد نشان داد ام الغرای جهان است و لازم است وحدت را حفظ کنیم چراکه با حفظ وحدت هیچ غلطی از دشمن سر نمی زند.
از بزرگداشت شهدای حافظ امنیت استان فارس تا تاکید بر حفظ فرهنگ ایثار و شهادت
 
روحیه شهادت طلبی باعث پیروری انقلاب اسلامی شد
سردار سرتیپ محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در سومین یادواره ۹۷۶ شهید فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی؛ نقش رهبری، روحیه شهادت طلبی رزمندگان اسلام و توکل و ایمان به خدا از مولفه‌هایی بود که باعث پیروزی ایران اسلامی شد، گفت: امروز وظیفه همه ما بسیار سنگین است و با برگزاری یادواره شهدا، می‌خواهیم این پیام را انتقال دهیم که روحیه شهادت و ایثار طلبی در ما زنده است.
 
وی با اشاره به این موضوع که ۱۵ هزار شهید استان فارس سند محکمی است که بدانیم این استان چه نقش و سهم بزرگی را در دوران دفاع مقدس ایفا کرده است، ادامه داد: دشمان به خیال خود فکر می‌کردند می‌توانند سه روزه ایران را تسخیر کنند و با استفاده از تمام توان نظام سلطه به ایران اسلامی حمله کردند ولی به لطف الهی در این مسیر ناکام ماندند و یک وجب از خاک کشور را در اختیار آنان قرار ندادیم.
 
سردار شرفی با اشاره به وصیت نامه تعدادی از شهدای گرانقدر ایران اسلامی، عمل به وصایای شهدا را وظیفه همه دانست و افزود: هشت سال دفاع مقدس هنوز ادامه دارد و دشمنان توطئه‌های خود را بر علیه کشور ادامه می‌دهند.
 
جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره به اینکه دشمنان ارزش‌های دینی را نشانه گرفته‌اند، گفت: ما با تمام توان به مانند دوران دفاع مقدس در مقابل آنان می‌ایستیم.
 
وی با اشاره به اینکه اگر امروز فرمان بگیریم حتماً راه شهدا را ادامه می‌دهیم، گفت: هر کسی از سیره شهدا تبعیت کند و راه شهدا را فراموش نکند، رستگار خواهد شد و در دنیای امروز ما، هیچ فضیلتی بالاتر از تبعیت از راه و رسم شهیدان نیست و زنده نگه داشتن یاد شهیدان موجب توسعه فرهنگ ایثار شهادت است.
از بزرگداشت شهدای حافظ امنیت استان فارس تا تاکید بر حفظ فرهنگ ایثار و شهادت
 
 
ارسال نظرات