۰۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۷۶۴۸۰

دفاتر استانی بنیاد پژوهش های قرآنی حوزه و دانشگاه راه اندازی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رئیس بنیاد پژوهش های قرآنی حوزه و دانشگاه از راه اندازی دفاتر استانی این بنیاد در دوازده استان کشور خبر داد .
حجت الاسلام محسن عباس نژاد، رييس بنياد پژوهش هاي قرآني حوزه و دانشگاه مشهد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محسن عباس ن‍ژاد، رئیس بنیاد پژوهش های قرآنی حوزه و دانشگاه  در نشستی خبری در حاشیه برگزاری همایش «نقش دین در تاریخ تحولات علم» در بجنورد اظهار داشت: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی مذاکراتی برای تأسیس دفتر این بنیاد در استان صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد : تا کنون سی همایش ملی و بین المللی توسط این بنیاد در زمینه های تخصصی قرآن و علوم روز برگزار شده است که امیدواریم همایش نقش دین در تاریخ تحولات علم نیز همانند دیگر همایش ها باعث ایجاد گفتمان دانش دین باور در جامعه علمی شود .

رئیس بنیاد پژوهش های قرآنی حوزه و دانشگاه ادامه داد: تفسیر تخصصی قرآن و علوم روز از مهمترین طرح این بنیاد است که با همکاری پژوهشگران حوزه و دانشگاه در حال نگارش است.

وی حرکت به سوی تولید دانش دین باور را یکی از حرکت ها اساسی برای تحقق اهداف جموری اسلامی دانست و گفت: برای جبران عقب ماندگی 200 ساله در این عرصه کار سی ساله پ‍ژوهشگران زمان کمی بوده است و باید کارهای جدی تری پیگیری شود./930/د102/ص
ارسال نظرات