۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۷۶۱۷۰۱

تبلیغ چهره به چهره هادیان کریمه در دهه اول محرم

تبلیغ چهره به چهره هادیان کریمه در دهه اول محرم
مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: روزانه ۱۵ طلبه آموزش دیده با عنوان هادیان کریمه از دو ساعت قبل تا دو ساعت بعد از اذان مغرب در ورودی‌های حرم مطهر بانوی کرامت برای راهنمایی و پاسخگویی به سؤالات و شبهات زائران مستقر می‌شوند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام خلیل حسینی ثابت طی گفت‌وگویی خبری با اشاره به فعالیت ویژه هادیان کریمه در دهه اول محرم، اظهار داشت:گروهی از طلاب آموزش دیده حرم مطهر تحت عنوان هادیان کریمه از شب اول محرم تا شب عاشورا در تمامی ورودی های حرم مطهر از دو ساعت قبل از نماز مغرب تا دو ساعت بعد از نماز عشاء مستقر می‌شوند.

مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت افزود: فعالیت اصلی هادیان کریمه تبلیغ چهره به چهره با زائران و مجاوران است که تماما توسط نیروهای آقا انجام می شود.

وی با بیان اینکه روزانه ۱۵ نفر از طلاب هادیان کریمه به صورت افتخاری در حرم مطهر حضور پیدا می کنند، افزود: هادیان کریمه با حضور در ورودی های حرم مطهر ضمن خوش آمد گویی و راهنمایی زائران به سؤالات و شبهات دینی و اعتقادی آنها پاسخ می گویند.

حسینی ثابت ابراز داشت: طرح هادیان کریمه در طول سال نیز هر هفته سه‌شنبه شب‌ها، پنجشنبه شب‌ها و جمعه‌ها ظهر و شب و همچنین در مناسبت‌های ویژه با هدف ترویج معارف اهل بیت(ع) دنبال می‌شود.

ارسال نظرات