۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۷۶۰۱۷۲
آرایی مطرح کرد؛

ایران قوی رئیس جمهور قوی می‌خواهد

ایران قوی رئیس جمهور قوی می‌خواهد
معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور تصریح کرد: انتخاب خوب هم مهم است چرا که سرنوشت کشور به دست رییس جمهور سپرده می شود و رییس جمهور دانا، توانا، قوی و متعهد به انقلاب و با روحیه جهادی می‌تواند نگاه امیدبخش ایجاد کند و کارآمدی و ایران قوی را تضمین کند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، وحید آرایی معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور گفت: رسیدن به سرفصل‌های پایانی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی شامل؛ عبور از مرزهای علم و شتاب بخشی به رشد علمی، دستیابی به اقتصاد دانش بنیان، ترویج معنویت و اخلاق، توسعه عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، توسعه عدالت و مبارزه با فساد و عزت ملی و مرزبندی با دشمن که موجب ایران قوی می‌شوند، یک رئیس جمهور قوی می‌خواهد.

آرایی تأکید کرد: یک رئیس جمهور و کارگزار قوی، جهادی و کارآمد می‌تواند با کارکرد درست و مبتنی بر برنامه، کارآمدی ساختار را در جامعه تضمین و تثبیت و تحکیم کند.

عضو اتاق فکر سیاستگذاری علم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری عنوان کرد: مردم با مشارکت بالا و انتخاب خوب مبتنی بر دو شاخص: چه کسی به ملاک‌های انقلاب نزدیک‌تر است؟ و توانایی کار در جهت ملاک‌های انقلاب را دارد، می‌توانند یک رئیس جمهور قوی را روی کار بیاورند.

رییس دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی تأکید کرد: مشارکت بالا موجب وحدت ملی، قدرت ملی و امنیت کشور می شود و در صورتی که این سه مؤلفه تضمین شود، مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قابل حل است.

آرایی گفت: انتخاب خوب هم مهم است چرا که سرنوشت کشور به دست رییس جمهور سپرده می شود و رییس جمهور دانا، توانا، قوی و متعهد به انقلاب و با روحیه جهادی می‌تواند نگاه امیدبخش ایجاد کند و کارآمدی و ایران قوی را تضمین کند.

عضو شورای پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در پایان گفت: دانشگاهیان و نخبگان کشور می توانند نقش تبیینی مهم و اثرگذاری در خصوص اهمیت مشارکت بالا و انتخاب خوب برای روی کارآمدن رئیس جمهور قوی و جهادی داشته باشند چرا که اداره کشور هرگز جای آزمون و خطا نیست و می بایست فرد کارنامه دار و کارآمد از سوی مردم انتخاب شود که بتواند در صحنه های داخلی و بین‌ المللی گام های محکمی بردارد.

ارسال نظرات