۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۷۵۲۸۳۶
اکبری در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

نقش تأثیرگذار رسانه ها در ایجاد شور انتخاباتی/ لزوم تنقیح قوانین برای حل مشکلات مردم

نقش تأثیرگذار رسانه ها در ایجاد شور انتخاباتی/ لزوم تنقیح قوانین برای حل مشکلات مردم
رئیس دانشکده دین و رسانه با تشکر از مردم و نامزدهایی که در ایجاد شور انتخاباتی تأثیرگذار بودند، نقش رسانه ها را در ایجاد شور انتخاباتی غیرقابل انکار توصیف کرد و از تلاش آن ها برای معرفی نامزدهای اصلح سخن گفت.

کمال اکبری رئیس دانشکده دین و رسانه و از نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به انتخابات یازدهم اسفند از ضرورت قدردانی از مردم، کاندیداها و ناظران انتخابات سخن گفت و از تأثیرگذاری آن ها در مشارکت تشکر کرد.

وی در ادامه یکی از پایه های اصلی مشارکت در انتخابات اخیر را رسانه ها دانست و اظهار داشت: نمی توان منکر شد که رسانه های مختلفی تلاش کردند مانند رسانه صداوسیما، روزنامه ها، خبرگزاری ها و افرادی که صفحات شخصی داشتند. رسانه های داخلی بسیار زیاد از طریق تولید خبر و محتوا نقش اطلاع رسانی را ایفا کردند و در شور انتخاباتی مؤثر بودند تا مسیری که دشمن دنبال آن بود طی نشود.

عضو هیأت علمی دانشگاه صداوسیما با بیان اینکه معرفی نامزدهای اصلح به مردم یکی از فعالیت های رسانه های داخلی بود، اظهار داشت: تبیین برخی از موضوعات، هدایت مردم به سمت انتخابات و معرفی کاندیداهای دارای برنامه و اصلح از تلاش های رسانه های کشور بود که هوشمندی مدیران رسانه های داخلی را می رساند زیرا توانستند وظیفه خود را انجام دهند و از کشور حمایت عقلانی انجام دهند و ان شاءالله در آینده مسیری بهتر از قبل در پیش گیرند.

وی با بیان اینکه نامزدهای پیروز انتخابات وظیفه مهمی در عمل به وعده های خود دارند، اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی قول هایی داده و باید پیگیری کنند زیرا این افراد واسطه هایی میان مردم و حاکمیت هستند و علاوه بر نقش نمایندگی مردم، کارگزار حاکمیت نیز بوده و لازم است به وظیفه نمایندگی خود به بهترین وجه عمل کنند.

اکبری مهم ترین رکن کار مجلس را حل برخی مشکلات قانون گذاری کشور دانست و افزود: به تنقیح قوانین و کارآمد کردن قوانین نیاز مبرمی داریم و نمایندگانی که در دوره جدید در مجلس حضور پیدا می کنند باید با لحاظ اولویت هایی به دنبال حل مشکلات معیشتی از طریق ریل گذاری صحیح و نظارت بر قوه مجریه و مطالبه از دولت باشند.

ارسال نظرات