۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۷۵۱۲۵
مدیر مرکز خبر حوزه‌های علمیه:

روزانه بیش از پنج‌هزار نفر از سامانه خبری حوزه بازدید می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر سامانه خبری حوزه‌های علمیه با اشاره به فعالیت سایت مرکز خبر حوزه ابراز داشت: این سایت تاکنون بیش از پانزده هزار خبر حوزوی را پوشش داده است و به طور میانگین خبرنگاران این مرکز اطلاع رسانی در روز حدود سی خبر حوزوی را تولید و پوشش می دهند.
حجت الاسلام حسن مولايي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن مولایی مدیر سامانه خبری حوزه‌های علمیه، شب گذشته در دیدار کارکنان این مرکز خبری با آیت الله سبحانی در سخنانی با اشاره به برنامه های این مرکز خبری، گزارشی از روند خبر رسانی و انعکاس اخبار حوزه های علمیه در پایگاه اطلاع رسانی مرکز خبر حوزه و همچنین هفته نامه افق حوزه ارائه کرد و گفت: سامانه خبری حوزه های علمیه شامل سایت مرکز خبر و هفته نامه افق، نسبت به پوشش اخبار حوزه های علمیه زیر نظر مرکز مدیریت حوزه های علمیه اقدام می کند.

وی با اشاره به سابقه ده ساله انتشار نشریه افق حوزه تاکید کرد: تاکنون این هفته نامه که بیش از سیزده هزار تیراژ دارد، 260 شماره انتشار یافته و خوشبختانه مورد استقبال طلاب و روحانیون نیز قرار گرفته است.

حجت الاسلام مولایی بیان داشت: ائمه جمعه و جماعات، اساتید سطوح مختلف حوزه های علمیه، طلاب و روحانیون و همچنین برخی از وزارتخانه های مرتبط با حوزه جزو مشترکان این نشریه هستند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت سایت مرکز خبر حوزه ابراز داشت: این سایت تاکنون بیش از پانزده هزار خبر حوزوی را پوشش داده است و به طور میانگین خبرنگاران این مرکز اطلاع رسانی در روز حدود سی خبر حوزوی را تولید و پوشش می دهند.

مدیر مرکز خبر حوزه‌های علمیه افزود: رعایت اعتدال سیاسی مشی کلی این رسانه بوده و همواره سعی بر این بوده است که در راستای نقاط مشترک مد نظر مقام معظم رهبری و مراجع و بزرگان حوزه های علمیه حرکت شود.

حجت الاسلام مولایی همچنین درادامه از بازدید پنج هزار نفر به صورت روزانه از سالانه خبری مرکز خبر حوزه های علمیه خبر داد و گفت: اخبار این رسانه به سایت ها و خبرگزاری های مختلف ارسال می شود و مورد بهره برداری آنها نیز قرار می گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از آیت الله سبحانی و توجه وی به مرکز خبر حوزه های علمیه از این استاد برجسته حوزه علمیه قم به عنوان پیشکسوت مطبوعاتی حوزه های علمیه یاد کرد و گفت: اهتمام و توجه آیت الله سبحانی نسبت به امر نوشتن بسیار جالب توجه و قابل تامل است و این استاد حوزه علمیه از دیر باز نسبت به نوشتن اهتمام داشته و اکنون نیز نشریه مکتب اسلام انتشار می یابد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات