۱۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۷۴۷۶۴
امام جمعه بناب:

دشمنان همواره بر طبل توخالی تهدید کوبیده‌اند

خبرگزاری رسا ـ تولیت حوزه علمیه بناب گفت: دشمنان انقلاب بیش از سی سال همواره بر طبل توخالی تهدید کوبیده اند.
دشمنان همواره بر طبل توخالی تهدید کوبیده‌اند


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت ‌الاسلام مصطفی باقری‌ بنابی، امام جمعه بناب، امروز در جمع مردم و مسؤولان این شهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی آغازی برای شناخت جهانیان نسبت به اسلام ناب محمدی و مکتب تشیع است.

امام جمعه بناب با تاکید بر این‌که اگر فرهنگ عاشورایی نبود، هرگز انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید، گفت: زبان استعمارگران منطق و مذاکره نیست، چراکه همواره تلاش کرده اند ملت‌ها را ذلیلانه از بین برند؛ اما در سی سال گذشته انقلاب نشان داد که یک طبل توخالی بیش نیستند.

حجت الاسلام باقری‌بنابی تصریح کرد: جمهوری اسلامی در سی سال گذشته همیشه در تحریم بوده، با وجود این که تحریم کار ناشایست و ظالمانه‌ای است و آثار شوم اجتماعی را به همراه دارد؛ اما تحریم برکات زیادی نیز در جامعه دارد و اگر تحریم نمی‌شدیم، امروز شاهد این همه پیشرفت و توسعه در بخش صنعت و فناوری نبودیم.

وی با اشاره به پرتاب موشک‌های ماهواره‌بر ساخت ایران گفت: هر روز جوانان این کشور قله علمی دیگری را فتح می‌کنند و امروز فناوری‌ها و نوآوری‌های جوانان دنیا را به خیره درآورده است.

تولیت حوزه علمیه بناب در ادامه گفت: همه باید با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن به شیاطین دنیا و دشمنان نظام نشان دهند که مردم ایران به اسلام و قرآن وفادار بوده و خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود انقلاب اسلامی را الهام گرفته از نهضت حسینی دانست و گفت: اسرائیل غاصب نشستی با موضوع شیعه‌شناسی با حضور اندیشمندان و صاحب نظران غربی ترتیب داد که پس از ساعت‌ها جلسه و گفت‌وگو ‌به این نتیجه رسیدند شیعیان از دو امتیاز بزرگ برخوردار هستند و دو موتور محرکه دارند که هیچ ملتی آن امتیازات را ندارند.

وی گفت: این امتیازات عبارتند از عاشورا و انتظار که سایر ملل دنیا از این دو موتور محرکه برخوردار نیستند و با پرچم سبز، انتظار و امیدواری به آینده را در خود حفظ می‌کنند و این پرچم سرخ عاشورا را که شیعه دارد، هیچ قومی در جهان ندارد./935/پ202/س

ارسال نظرات