۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۷۲۴۳۵۲
با محوریت طرح هدفمندی خدمات برگزار شد؛

نشست هم‌اندیشی مسئولان مرکز خدمات حوزه با فعالان عرصه تبلیغ

نشست هم‌اندیشی مسئولان مرکز خدمات حوزه با فعالان عرصه تبلیغ
نشست هم‌اندیشی مرکز خدمات حوزه با فعالین حوزوی عرصه تبلیغ با محوریت طرح هدفمندی خدمات برای طلاب و روحانیون برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست هم‌اندیشی مرکز خدمات با فعالین حوزوی عرصه تبلیغ با محوریت طرح هدفمندی خدمات در سالن جلسات مرکز خدمات برگزار شد.

در ابتدای جلسه، حجت الاسلام و المسلمین موسوی معاون برنامه‌ریزی و ارزیابی مرکز خدمات ضمن خیر مقدم به مدعوین جلسه، به رویکرد جدید مرکز خدمات در استفاده بیشتر از نقطه نظرات اقشار حوزوی و گروه‌های مختلف جامعه هدف در برنامه‌ریزی مرکز اشاره کرد و گفت: در جلسه حاضر از فعالین و سرآمدان عرصه تبلیغ دعوت به عمل آمده است.

وی تبلیغ را در مقایسه با سایر شئون، عرصه وسیعی دانست و افزود: علی‌رغم اقدامات انجام شده در این حوزه از جمله سامانه شمع، نیازمند به روزرسانی داده‌ها و تکمیل اطلاعات هستیم و جلسات هم‌اندیشی نظیر این جلسه می‌‌تواند نکات مفید و راهکارهای مناسبی در اختیار مرکز قرار دهد.

در ادامه، دکتر نفری مدیرکل آینده پژوهی مرکز خدمات بیان کرد: به منظور استفاده بهتر از گروه‌های نقش‌آفرین، جلسات هم‌اندیشی به تفکیک در قالب شئون حوزوی از جمله محققان، مبلغان، مدرسان، استعدادهای برتر و ... برنامه‌ریزی شده است که بدین منظور از افرادی که دارای امتیازات و فعالیت بیشتری هستند با لحاظ تنوع فعالیت‌ها دعوت به عمل می‌آید.

وی موضوع اصلی این جلسات را طرح هدفمندی خدمات عنوان کرد که عمدتاً در قالب محورهای ذیل تبادل نظر و هم‌اندیشی صورت می‌گیرد:

• میزان تأثیرگذاری اجرای گام اول طرح هدفمندی بر ایفای شئون حوزوی طلاب

• مسائل و راهکارهای پیشنهادی جهت رسیدن به نقطه مطلوب طرح هدفمندی

مدیر کل آینده پژوهی مرکز نظرات فعالین عرصه تبلیغی را بسیار ارزشمند دانست و گفت: این افراد با متن جامعه در ارتباط مستقیم هستند و صحنه‌های اجتماعی را به خوبی درک کرده‌اند.

همچنین، دکتر علی آبادی مدیر کل بهبود و تحول سازمانی مرکز خدمات ضمن تشریح مهم‌ترین اهداف، سیاست‌ها و شاخص‌های طرح هدفمندی خدمات، تأکید کرد: اولویت ما در طرح هدفمندی رویکرد ایجابی است نه حذفی و سعی می‌شود با ارائه خدمات بیشتر به افراد فعال‌تر، در ایفای بهتر شئون آنان اثرگذار باشد.

همچنین وی «طرح هدفمندی خدمات» را طرحی پویا دانست که بدین منظور جلسات هفتگیِ شورای هدفمندی با حضور ریاست مرکز و نیز جلساتی با سایر مراکز حوزوی صورت می‌گیرد.
در ادامه، اعضای جلسه به ارائه نظرات و راهکارهای پیشنهادی خود در خصوص تأثیرات طرح هدفمندی بر نقش‌آفرینی «طلاب و روحانیون فعال در عرصه تبلیغ» پرداختند.

ارسال نظرات