۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۶۶۲۲۶۸
معاون آموزش حوزه علمیه گلستان:

برگزاری کلاس ها به صورت حضوری در اولویت است

برگزاری کلاس ها به صورت حضوری در اولویت است
گلستان - حجت الاسلام پارسایی گفت: با توجه به اینکه بیشتر شهرهای استان در وضعیت زرد قرار دارند امکان برگزاری کلاس ها به صورت نیمه حضوری وجود دارد.

حجت الاسلام پارسایی معاون آموزش حوزه علمیه گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به وضعیت کرونایی در کشور، گفت: سال تحصیلی جدید طبق اعلام معاونت آموزش از نیمه دوم شهریور آغاز می شود و با توجه به اینکه بیشتر شهرهای استان در وضعیت زرد قرار دارند امکان برگزاری کلاس ها به صورت نیمه حضوری وجود دارد و اولویت ما هم برگزاری کلاس ها به شکل حضوری است اما همه چیز منوط به تصمیمات ستاد ملی کرونا است.

وی نحوه برگزاری کلاس ها در ترم گذشته را یادآور شد و افزود: ما با شیوع بیماری کرونا و برچیده شدن کلاس های حضوری نسبت به برگزاری مجازی کلاس ها اقدام کردیم و در این کار پیشرو بودیم، اما با توجه به سفید شدن وضعیت، امتحانات به صورت حضوری و با تفکیک پایه ها برگزار شد.

معاون آموزش حوزه علمیه گلستان ادامه داد؛ کلاس ها برای طلاب پایه اول به صورت حضوری برگزار می شود تا با فضای معنوی و تربیتی حوزه آشنا شوند و در عوض سعی شده است طلابی که ساکن شهرهای محل حوزه علمیه هستند از خوابگاه استفاده نکنند تا از تراکم طلاب کاسته شود.

وی از آنتن دهی نامناسب، هزینه نسبتا سنگین اینترنت برای طلاب و نبود زیرساخت در مناطق روستایی به عنوان مشکلات اصلی برگزاری کلاس های مجازی یاد کرد و افزود: با ضبط صوت دروس و ارائه آن به طلاب سعی می شود از مشکلات کاسته و برای ارتقای سطح علمی طلاب قدم هایی برداشته شود./1399/ت302/ب1

ارسال نظرات