۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۶۵۶۳۱۶
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب:

اقدامات آیت الله رئیسی امید مردم بر اجرای عدالت را زنده کرد

اقدامات آیت الله رئیسی امید مردم بر اجرای عدالت را زنده کرد
امیر بیدادی گفت: حرکت خوبی که آیت الله رئیسی در مدت یک سالی که در قوه قضائیه آغاز کردند؛ سبب امید در دل مردم برای اجرای عدالت و مبارزه با فساد شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب، صبح امروز به مناسبت هفته قوه قضائیه، با حجت‌الاسلام سید محمود شفیعی، رئیس دادسرای نظام خوزستان دیدار کرد.

ارشد آجا در جنوب غرب با تبریک هفته قوه قضائیه عنوان داشت: حرکت خوبی که آیت الله رئیسی در مدت یک سالی که در قوه قضائیه آغاز کردند؛ سبب امید در دل مردم برای اجرای عدالت و مبارزه با فساد شده است.

امیر بیدادی با بیان اینکه در این مدت کوتاه کم شدن حجم پرونده قضایی از کار‌های مثبت و امیدوار کنده دستگاه قضا است، خاطرنشان کرد: قوه قضائیه در مبارزه با فساد جدیت دارد و مبارزه را از خودش آغاز کرده و مردم متوجه هستند.

وی با بیان اینکه مردم از اقدامات قوه قضائیه رضایت خاطری در زمینه مبارزه با فساد دارند، گفت: انتظار داریم مجلس جدید و دولت در این مسیر دستگاه قضایی را یاری کرده و مشکلات مردم برطرف شوند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب اظهار داشت: مبارزه با فساد کماکان ادامه پیدا کند، مردم از چنین اقداماتی حمایت می‌کنند./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات