۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۲۳۶۶۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

تفکر بسیجی مبتنی بر ارزش ها و آموزه های دینی است

تفکر بسیجی مبتنی بر ارزش ها و آموزه های دینی است
حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه تفکر بسیجی در هر زمینه ای کارساز و نتیجه بخش است، گفت: اهمیت این تفکر به این دلیل بوده که مبتنی بر ارزش ها و آموزه های دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در معرفی «محمود خرم آبادی» سرپرست اداری و مالی این اداره به عنوان فرمانده پایگاه شهدای محراب تبلیغات اسلامی لرستان گفت: خدمت در هر زمینه ای ارزشمند بوده و باید از فرصت هایی که در اختیار داریم در خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات ایفای نقش کرد.

وی از بسیج به عنوان یک حرکت اجتماعی یاد کرد که در هر جامعه ای با توجه به فرهنگ آن جامعه و به اشکال مختلفی در شرایط خاص به وجود می آید و افزود: تفکر بسیجی در هر زمینه ای کارساز است.

حجت الاسلام مهدوی عنوان داشت: در دوران صدر اسلام نیز در زمان حمله کفار و منافقین علیه مسلمانان زمانی که فرمان تشکیل نیروی مبارز علیه آنها داده می شود، مسلمانان داوطلبانه در مساجد گرد هم می آمدند تا توان خود را از نظر نیروی انسانی و تجهیزات نظامی برای مقابله با دشمنان اسلام بسیج کنند.

وی به بیان اهمیت و قداست تفکر بسیجی پرداخت و خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی مبتنی بر بصیرت و زمان شناسی و متکی بر ارزش ها و آموزه های دینی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی و خنثی سازی توطئه های دشمن در زمینه های مختلف نشأت گرفته از تفکر بسیجی و روحیه انقلابی بوده است.

گفتنی است، در پایان از زحمات علی جهانی، فرمانده سابق پایگاه مقاومت شهدای محراب تبلیغات اسلامی لرستان قدردانی شد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات