۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۶۰۶۱۲۵
حجت الاسلام والمسلمین حاجی ابوالقاسم دولابی:

واکنش نماینده مجلس خبرگان رهبری به سخنان عراقچی

واکنش نماینده مجلس خبرگان رهبری به سخنان عراقچی
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برادران افغانی پاره تن ما هستند، گفت: غرب رفتگان دنیا طلب و شیفته غرب باید کشور را ترک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاجی ابوالقاسم دولابی نماینده مجلس خبرگان رهبری، همزمان با پنجمین شب ماه مبارک رمضان در مسجد ارگ تهران به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: تنها مکتب و مذهبی که شیاطین بزرگ زمانه با آن مکتب سرشاخ هستند مکتب تشیع است.

وی افزود: دشمنان با سایر مذاهب کاری ندارند چرا که آنان طاغوت ستیز نیستند بنابراین دشمنان با اصل ولایت که به معنای پیروی از خدا و اولیای الهی و ایستادگی در مقابل طاغوت است، مشکل دارند لذا در طول تاریخ طاغوت ضربه ها بسیاری به پیروان اهل بیت(ع) زده و می زند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی ابوالقاسم دولابی با تاکید بر اینکه انس با قرآن کریم آرامش و امنیت می آورد، اظهار داشت: کسانی که ایمانشان ایمان خالص است آنان از یک آرامش و امنیت خاصی برخوردار هستند و هرگز احساس حزن و خوف نمی کنند و در یک کلمه چنین افرادی نفوذ ناپذیر هستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: برای مثال با آمدن ناو آمریکایی به خلیج فارس نمی‌هراسند و می‌گویند با آن می جنگیم یا پیروز می شویم و یا توفیق شهادت پیدا می کنیم؛ برای همین پیروان امام علی(ع) از شهادت و جنگ نمی ترسند بلکه این بچه قرطی ها هستند که از ناو آمریکا لرزه بر اندامشان میفتد و می گویند کارمان تمام است.

وی افزود: امام راحل فرمودند: رهبر ما همان نوجوان 13 ساله است که نارنجک به کمر بست و زیر تانک دشمن رفت؛ امروز برخی خائنان با حذف این واقعیت از کتب درسی دانش موزان می خواهند این باور یادآوری نشود در حالی که این باور در قلب ما جا دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی ابوالقاسم دولابی با اشاره به اینکه انس با قرآن کریم به زندگی انسان استحکام می بخشد، گفت: در سوره اسراء خداوند می فرماید: قرآن کریم شما را به شیوه ای رهنمود می شود که آن شیوه استوارترین شیوه در همه شؤونات زندگی است؛ ازدواج قرآنی سبب می شود زندگی انسان مستحکم است و ایمان ملاک ازدواج قرانی است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حاکمیت در سایه قرآن مستحکم می شود، عنوان کرد: در جریان بیداری اسلامی اگر همه کشورها بر اساس آیات قرآن عمل می کردند و دست به سوی طاغوت دراز نمی کردند امروز برخی افراد مانند محمد مرسی ها در زندان نبودند.

وی افزود: انقلاب اسلامی 40 سال است به قرآن عمل می کند و بر نیروهای درونی و داشته های داخلی خود تکیه دارد هر چند در این سالهای اخیر برخی با زیر پا گذاشتن این مهم فکر کردند اگر از غرب کمک بگیرند مشکلات کشور حل می شود اما همان‌ها نیز در این باور سرشان به سنگ خورد و فهیمدند باید برگردند و به داشته های داخلی خودمان تکیه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی ابوالقاسم دولابی ادامه داد: امروز برخی نخبگان و دانشمندان اعلان می کنند که ما می توانیم برخی قطعات را خودمان تولید کنیم اما چون انحصار آن قطعات به فلان آقا تعلق دارد اجازه ساخت این قطعات را به ما نمی دهند منافع فلان آقا در واردات این اقلام به خطر میفتد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مرزبندی انسان های قرآنی روشن و شفاف است، ادامه داد: کسی که اهل قرآن است می داند باید در برابر کفار بایستد اما در مقابل شیعیان و مومنان متواضع و خاشع باشد.

وی در پایان با ابراز تاسف از برخی سخنان مسؤولان راجع برادران افغانی، گفت: برادران عزیز افغانی ما که بسیاری از آنان در میان مدافعان حرم جان فشانی کردند برادران عریز ما هستند و یک تار موی آنان شرف دارد بر آن کت شلوار پوشیده اتو کشیده مرعوب و مجذوب غرب؛ ما بوی عرق این مجاهدان افغانی را بر ادکلن شما غرب رفتگان دنیا طلب بی هویت که می گویید ما به خاطر مسائل اقتصادی ممکن است براردان افغانی را از کشور بیرون کنیم و هر کجا خواستند بروند، ترجیح می دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی ابوالقاسم دولابی ادامه داد: و به شما می گوییم شما شیفتگان غرب باید از این کشور بروید برادران افغان ما پاره تن ما هستند اگر محاسبه مادی هم می خواستید بکنید اینطور نباید حساب می کردید چرا که در سال 97 صادرات ایران به کشور افغانستان تنها ده میلیارد دلار بود اما کل صادرات ایران به تمام کشورهای اروپایی به کمتر از یک میلیارد دلار می رسید، همین کشور افغانستان است که به درد شما می خورد.

وی ادامه داد: شیفتگان مکتب غرب چشمتان را باز کنید تا کی می خواهید فریب این شیطان بزرگ را بخورید شیطان کارش این است که همه را فریب دهد یک بار فریب خوردید چشمتان را باز کنید بار دوم، بارسوم و بارچهارم! تا کی می‌خواهید فریب بخوردید بدانید این شیطان شما را رها نمی کند؛ اگر هدایت ها و رهنمودهای رهبری نبود امروز ما نه صنعتی داشتیم نه هویت؛ بنابراین مجدد تاکید می کنیم نجات این کشور در گرو تعامل با غرب نیست./813//202/خ

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات