۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۵۸۲۷۱۰
امام جمعه همدان:

زندگی بر پایه عقیده و جهاد استوار است

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با اشاره به روایتی از امام حسین(ع)، گفت: زندگی بر پایه عقیده و جهاد استوار است به این معنی که همواره باید درحال کسب معرفت و عقیده راستین بوده و در امتداد آن حرکت کنیم.
۲۷۸۸۳۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در همدان، در جلسه سالروز تشکیل سازمان عقیدتی در ارتش جهوری اسلامی ایران که ظهر امروز با حضور رئیس عقیدتی سیاسی ارتش در پایگاه سوم شکاری شهید نوژه برگزار شد با اشاره به جایگاه ویژه عقیدتی سیاسی در ارتش اظهار داشت: از آغاز فعالیت عقیدتی سیاسی در ارتش شاهد خدمات بسیاری از این سازمان بوده ایم.

وی ادامه داد: عملکرد افراد به حسب اعتقادات آن ها بوده و در صورت صحیح بودن این اعتقاد اعمال و رفتار و عملکرد آن ها هم سالم و بر پایه حقیقت خواهد بود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با اشاره به روایتی از امام حسین(ع) اظهار داشت: زندگی بر پایه عقیده و جهاد استوار است به این معنی که همواره باید کسب معرفت و عقیده راستین بوده و در امتداد آن حرکت کنیم.

وی ادامه داد: انسان باید یک جهان بینی درست داشته و این جهان بینی به تعبیر قرآن کریم از سیر در آفاق و انفس به دست خواهد آمد، که این امر مستلزم تلاش جدی است.

امام جمعه همدان تصریح کرد: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، خود باید دارای عقیده سالم و صالح بوده و همواره در مسیر درونی کردن آن در بدنه نیروهای ارتشی تلاش جدی داشته باشد.

وی ادامه داد: به یاری خدا تاکنون سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به خوبی توانسته نیروهای معتقد، مقتدر و ولایی را تربیت کرده تا با فراگیری هرچه بهتر معارف حقیقی اسلامی حافظ خوبی برای این ارزش ها باشند.

آیت الله طه محمدی گفت: نتیجه اعتقاد و برداشت غلط این است که از جهاد که یک کلمه مقدسی است سوء برداشت شده و کسانی آن را در مقابل اسلام و مسلمین آن را به کار برده و شاهد کشتار بسیاری از مردم مسلمان باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به این که امروز جنگ اخبار بوده و دشمن باورهای ما را هدف گرفته است می پذیرد که هرچه بیشتر باورهای خود را به وسیله مطالعه دقیق معارف حقه اسلامی استوارتر سازیم./979/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات