۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۵۸۰۸۳۳
رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان:

حمله موشكي ايران گوشمالي داعش و سيلي به آمريكا بود

رييس اداره تبليغات اسلامي اسلامي كاشان گفت: حمله موشكي سپاه پاسداران به مقر سرکردگان جنايت تروريستي اهواز در شرق فرات در کشور سوريه نمايش اقتدار ايران اسلامي و گوش‌مالي داعش و سيلي محكمي به آمريكا و اسرائيل بود.
حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني سه شنبه شب در نوزدهمين يادواره 16 شهيد روستاي استرك كه در مسجد محبان الحسين(ع) اين روستا برگزار شد، شهادت عروج آسماني و از زمين به عرش رفتن دانست و گفت: انسان با شهادت در دلها نفوذ مي كند اما با مرگ از يادها مي رود.

وي افزود: شهدا حي و حاضر هستند و در بين ما حضور دارند و برخي نيز از شهدا مشورت مي گيرند و تصميماتي را اتخاذمي كنند.  

حجت الاسلام حسيني  نقش شهدا را در دفاع مقدس و دفاع از حرم نقش بي بديل خواند و افزود: اين اخلاص و رشادت و شجاعت و حماسه آفريني هاي شهدا بود كه با دست خالي اما با نيروي ايمان به خدا توانستند دشمن تا دندان مسلح را به زانو در آورند.

رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان گفت: رزمندگان اسلام در دفاع مقدس در حالي توانستند مقابل دشمن تا دندان مسلح به پيروزي برسند كه مهمات آنها جيره بندي بود و از داشتن سيم خاردار نيز محروم بودند.

به گفته وي، امروز شهيد حججي ها كه به تعبير رهبر معظم انقلاب حجت زمان ما است، پشتوانه اسلام و نظام جمهوري اسلامي ايران هستند و تازماني كه شهيد حججي ها هستند انقلاب اسلامي ايران بيمه است.

حجت الاسلام حسيني گفت: امروز ايران اسلامي با وجود تهديدها و تحريرم هاي بيرحمانه به لحاظ توانمندي هاي نظامي با پيشرفت هاي چشمگيري كه در اين زمينه داشته است در اوج عزت و قدرت و اقتدار قرار دارد كه نمونه بارز آن حمله موشكي اخير سپاه پاسداران به مقر تروريست هاي داعش در سوريه بود.

به گفته وي، حمله موشكي سپاه پاسداران به مقر سرکردگان جنايت تروريستي اهواز در شرق فرات در کشور سوريه نمايش اقتدار ايران اسلامي و سپاه اسلام و گوش‌مالي داعش و سيلي محكمي به آمريكا و اسرائيل بود.

وي اظهار داشت: اين اقدام شجاعانه سپاه پاسداران هشدار جدي جمهوري اسلامي ايران به سردمداران آمريکا، اسرائيل و آل سعود و نشانه اقتدار و توانمندي سپاه پاسداران و نيروهاي مسلح ايران بود.

حجت الاسلام حسيني يادآور شد: اهميت حمله موشكي جمهوري اسلامي ايران به تروريست ها براي اين بود كه تروريست ها در منطقه اي مستقر بودند كه نيروهاي آمريكايي نيز در نزديكي آنها مستقر بودند و موشكهاي نقطه زن ايران دقيقا به محلي اثبات كرد كه فرماندهان تروريست هاي داعش حضور داشتند.

رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان با اشاره به اينكه امروز ايران اسلامي از توانمندي موشكي با برد بيش از دوهزار كيلومتر بهره مند است، افزود: امروز تمام اهداف آمريكا و اسرائيل در منطقه در تير رس موشكهاي جمهوري اسلامي قراردارد و هرموقع اراده كنيم پايگاه هاي آمريكا و اسرائيل در منطقه را هدف موشك هاي نقطه زن خود قرار خواهيم داد.

حجت الاسلام حسيني گفت: قدرت بازدارندگي جمهوري اسلامي ايران به اندازه اي است كه آمريكا و اذناب او جرات حمله به ايران را ندارند و به فرمايش رهبر معظم انقلاب اگر يكي بزنند ده تا خواهند خورد./1307/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات