۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۵۷۴۱۵۶
مسؤول مرکز علمی فرهنگی امام حسین خبر داد؛

برگزاری دوره های تابستانه علمی آموزشی ویژه نوجوانان ۱۲ منطقه اهواز

حجت الاسلام کعبی از برگزاری دوره های تفریحی، علمی و آموزشی تابستانه برای نوجوانان ۱۳ تا ۱۶ ساله در ۱۲ منطقه اهواز خبر داد.
دوره های تابستانی

حجت الاسلام محمد کعبی، مسؤول مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره های تفریحی، علمی و آموزشی تابستانه برای نوجوانان 13 تا 16 ساله خبر داد و گفت: این دوره ها سال گذشته در بیش از 12 منطقه اهواز برگزار و امسال نیز ادامه خواهد داشت.

مسؤول مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) با اشاره به اینکه دوره تابستانه سال گذشته بنام «اقرأ» و امسال «عرفنی نفسک» نامگذاری شده است، عنوان داشت: امسال نوجوانان 13 تا 16 ساله از 18 منطقه اهواز برای حضور در دوره انتخاب و در ساعات معین با حضور در مرکز از برنامه های تفریحی و علمی و آموزشی استفاده می کنند تا از این طریق افزون بر ایجاد نشاط روحی بتوانیم از لحاظ بنیه علمی و معنوی کمک حال آنها باشیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه مرکز افزون بر حوزه علمیه امام حسین(ع) بخش های فرهنگی مختلفی دارد، بیان داشت: در ماه مبارک رمضان نشستی با قاریان استانی و کشوری برگزار شد چنانکه پایگاه کارآفرینی را راه اندازی کردیم.

حجت الاسلام کعبی با اشاره به اینکه درصدد تأسیس کتابخانه عمومی در مرکز هستیم، ادامه داد: در مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) در کنار حوزه علمیه، بخش فرهنگی و حسینیه مرکزی وجود دارد ضمن اینکه مرکز فرهنگی آن به صورت کامل راه اندازی نشده است.

وی خاطرنشان کرد: مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع)، طبق روال سال های گذشته مشاوره انتخاب رشته رایگان کنکور 97 را با حضور پژوهشگر برتر کشوری از 16 تا 18 مردادماه انجام داد.

لازم به ذکر است، مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) زیر نظر آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به فعالیت می پردازد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات