۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۵۷۳۴۵۴
از سوی معاونت پژوهش مدرسه علمیه امام کاظم؛

کارگاه تربیت مربی پژوهشی برگزار می شود

کارگاه تربیت مربی پژوهشی ویژه طلاب برادر سراسر کشور از سوی معاونت پژوهش مدرسه علمیه امام کاظم برگزار می شود.
مدرسه علمیه امام کاظم

حجت الاسلام نیکخو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر برگزاری تربیت مربی پژوهشی گفت: حوزه علمیه امام کاظم(ع) به منظور تأمین اساتید لازم جهت رشد امر تحقیق و پژوهش حوزه های علمیه دوره تربیت مربی پژوهشی ویژه طلاب برادر سراسر کشور برگزار می کند.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام کاظم(ع) با اشاره به مزایای شرکت در کارگاه تربیت مربی پژوهشی اظهار کرد: آموزش کامل و دقیق مهارت های پژوهشی توسط برترین اساتید حوزه علمیه در زمینه پژوهش و تحقیق، آموزش تکمیلی و عملی به روش های نوین در ارتقای مهارت های لازم برای تحقیق، تحریر، پژوهش و چاپ کتب ازمزایای شرکت در کارگاه تربیت مربی پژوهشی است.

وی ادامه داد: اعطای مدرک استادی و مربی پژوهشی به فارغ التحصیلان، استفاده از فارغ التحصیلان دوره به عنوان اساتید پژوهشی در حوزه های علمیه کشور و برنامه های تفریحی و ورزشی از دیگر مزایای شرکت در کارگاه تربیت مربی پژوهشی است.

حجت الاسلام نیکخو در زمینه شرایط نام نویسی در کارگاه تربیت مربی پژوهشی گفت: اتمام سطح سه حوزه علمیه یا اتمام سطح دو به انضمام کارشناسی ارشد دانشگاه، قبولی در مصاحبه علمی، حداکثر سن 40 سال و کسب معدل کافی در ارائه روزمه علمی پژوهشی است.

وی افزود: تدریس در علوم حوزوی، تدریس در علوم دانشگاهی، دارابودن سوابق پژوهشی اعم از تألیف کتب یا مقالات و حضور در کارگاه های آموزشی پژوهشی و اخذ مدرک مقتضی معیارهای مؤثر در احراز کیفیت علمی و پژوهشی متقاضیان به شمار می روند.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام کاظم(ع) خاطرنشان کرد: مدرک سطح سه حوزه های علمیه یا مدرک سطح 2 به انضمام ارائه مدرک ارشد دانشگاه، برگه ارزیابی تحصیلی، نامه تأیید سابقه تدریس حوزوی یا دانشگاهی از مراکز مربوطه، مدرک یا تأییدیه شرکت در کارگاه های آموزشی و پژوهشی از مراکز مربوطه از مدارک مورد نیاز برای نام نویسی در کارگاه تربیت مربی پژوهشی است.

وی ادامه داد: ارائه جمیع کتب، تحقیقات، مقالات، پایان نامه و هر گونه تألیف اعم از چاپ شده و نشده، یک قطعه عکس و کپی از شناسنامه و کارت ملی و پرداخت صد هزار تومان به عنوان ودیعه شرکت در دوره از جمله مدارک مورد نیاز در کارگاه تربیت مربی پژوهشی است.

حجت الاسلام نیکخو به زمان و شیوه نام نویسی در کارگاه تربیت مربی پژوهشی اشاره کرد و افزود: طلاب می توانند جهت نام نویسی اولیه تا پایان مرداد ماه با شماره 9_37108138 تماس گیرند و مدارک و موارد درخواست شده را از طریق پیام رسان ایتا و سروش به نشانی pheekq@ ارسال کنند.

وی ادامه داد: طلاب متقاضی همچنین می توانند جهت تحویل مدارک به صورت حضوری به معاونت پژوهش مدرسه علمیه امام کاظم(ع) واقع در خیابان معلم، بخش سطوح عالی اتاق 16 مراجعه کنند./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات