۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۵۵۵۵۷۴
حجت الاسلام نقوی:

ترویج سبک زندگی فاطمی تنها راه سعادت جوامع بشری است

حجت الاسلام نقوی گفت: اگر کسی سری به دادگاه ها بزند متوجه می شود که آمار مفاسد اجتماعی و آمار بالای طلاق همه معلول علتی چون سبک زندگی غربی هستند.
حجت الاسلام ناصر نقوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان حجت الاسلام ناصر نقوی مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان و دبیر موسسه سراج شب گذشته در مسجد ابوالفضل(ع) کوی امام خمینی(ره) اظهار داشت: سبک زندگی غربی از طرق مختلف از جمله شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی در کشور ما رواج پیدا کرده است.

وی ادامه داد: اگر کسی سری به دادگاه ها بزند متوجه می شود که آمار مفاسد اجتماعی و آمار بالای طلاق همه معلول علتی چون سبک زندگی غربی هستند.

حجت الاسلام نقوی بیان داشت: زرق و برق دنیا سبب تحریک امیال انسانی می شود و دشمنان نیز از این طریق در حال ضربه زدن به میانی اسلامی بوده و نسخه ای دروغین از زندگی را به جهان ارایه کرده اند که هیچ نوع آرامشی در آن یافت نمی شود.

وی در ادامه افزود: عده ای از افراد تحصیل کرده و روشن فکر در داخل کشور هستند که متاسفانه مردم را به سوی تفکر غلط سبک زندگی غربی سوق می دهند و این در حالی است که غرب در مشکلات اجتماعی رتبه اول را در بین کشور ها دارد.

دبیر موسسه سراج ابراز داشت: حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) به ما درس زندگی الهی را داده و بهترین زندگی ممکن بشری را در سخت ترین شرایط به ثمر رسانده اند.

وی در ادامه افزود: باید سبک زندگی فاطمی در جامعه ترویج پیدا کند و این مساله باید در دغدغه مسؤولان، حوزه های علمیه و نهادهای فرهنگی شود.

وی در پایان گفت: اسلام دینی کامل و با شناخت از زندگی بشر سبک زندگی ارایه کرده تا انسان ها به سعادت برسند و ترویج این مهم در جامعه یک وظیفه دینی است./979/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات