۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۵۳۹۰۸۸
نماینده خبرگان رهبری:

مجاهدت بسیج و سپاه در کمک به زلزله زدگان کرمانشاه غیرقابل کتمان است

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تقدیر از حضور فعال بسیج و سپاه در امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، گفت: مجاهدت بسیج و سپاه در کمک به مردم آسیب دیده غیرقابل کتمان است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امام جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری عصز امروز در جمع بسیجیان شهرستان مراغه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برکات انقلاب اسلامی ایران که به واسطه فرمان تاریخی امام راحل تأسیس یافت، شجره طیبه بسیج بوده است.

وی با بیان این‌که بسیج به الگویی برای دیگر کشورهای جهان در جهت جلب مشارکت های مردمی در عرصه های مختلف تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: امروز بسیج و تفکر بسیجی به نماد ایستادگی ملت های منطقه در برابر استکبار جهانی تبدیل شده است.

امام جمعه مراغه تأکید کرد: بسیج، از نهالی نوپا در سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی، امروز به درختی تناور تبدیل شده و حتی دشمنان نظام اسلامی نیز از نام این نهاد مردمی واهمه دارند، از این رو بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج فرهنگ بسیج در جامعه هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که نقش ارزشمند بسیج تنها در دوران دفاع مقدس خلاصه نشد، تصریح کرد: بسیجیان دلاور پس از پایان جنگ تحمیلی در عرصه های سازندگی و محرومیت‌زدایی حضور فعالانه داشته و دارند، ضمن این‌که امروز دانشمندان بسیجی عامل عزت و اقتدار نظام نیز شده اند.

نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر تفکر جهادی، ایثار و شهادت‌طلبی توانستند برگ زرینی در تاریخ کشور به یادگار بگذارند، گفت: امروز نیز با تفکر بسیج امنیت و آرامش در کشور حاکم است، نهاد مقدس بسیج در کنار سایر نیروهای مسلح توانسته‌اند، همه توطئه های دشمنان نظام را خنثی کنند.

وی با اشاره به الگوبرداری مسؤولان کشور عراق از تشکیل بسیج مردمی اظهار داشت: تفکر بسیج در قالب تشکیل نیروهای مردمی در منطقه از جمله حشد الشعبی عراق و حزب الله لبنان تجلی یافته و این فرهنگ به عاملی برای شکست توطئه های دشمنان اسلام تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی در پایان با تقدیر از حضور فعال بسیج و سپاه در امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت: مجاهدت بسیجیان در کمک به مردم آسیب دیده غیرقابل کتمان است، امیدواریم بسیجیان در عرصه سازندگی و بازسازی خانه های مردم محروم آن مناطق نیز اهتمام جدی داشته باشند./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات