۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۵۳۶۶۲۴
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم خبرداد؛

امضای تفاهم نامه همکاری شورای عالی حوزه و جمعیت هلال احمر

حجت الاسلام علامه مهری از امضای تفاهم نامه همکاری بین شورای عالی حوزه و جمعیت هلال احمر خبرداد و تأکید کرد که هدف اصلی این جمعیت با حوزه که نجات انسان ها است، همسانی دارد.
حجت الاسلام علامه مهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد گلفشان رییس جمعیت هلال احمر استان قم به همراه رییس و جمعی از اعضای سازمان جوانان هلال احمر استان قم پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر معاونت جامعه و روحانیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با آیت الله حسینی بوشهری دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام سید مصطفی علامه مهری نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم در این دیدار با ابراز نگرانی از این که سازمان جمعیت جوانان هلال احمر و فعالیت های آن کمتر شناخته شده است، اظهار داشت: این سازمان که امروز هفتادمین سالروز تأسیس آن است بعد از بسیج بیشترین میزان جمعیت جوان را در خود می بیند.

وی افزود: یکی از بخش های سازمان جوانان هلال احمر کانون طلاب است که در چارت تشکیلاتی این سازمان قرار گرفته است، در حالی که کمتر نهادی این چنین کانونی دارد؛ این بخش در حقیقت یک نوع کادرسازی برای سایر بخش های جمعیت می کند و با آموزش های مختلف، آنها را برای خدمت رسانی آماده می کنند.

حجت الاسلام علامه مهری از امضای تفاهم نامه ای بین شورای عالی حوزه و جمعیت هلال احمر استان قم خبرداد و عنوان کرد: این تفاهم نامه بستری مناسب برای همکاری بین حوزه و جمعیت هلال احمر است، چراکه هدف جمعیت هلال احمر نجات انسان ها و تلاش حوزه نیز نجات و هدایت روحی و فکری مردم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تألیف کتاب های آموزشی در کانون طلاب خبرداد و گفت: یک جلد کتاب مبانی امداد و نجات در آیات و روایات جدیدا منتشر شده و همچنین اثر دیگری با عنوان مبانی فقه و حقوق امدادی در دست انتشار قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم افزود: یکی از اهداف اصلی سازمان این است که امسال نیز کانون طلاب بتواند استحکام بیشتری پیدا کرده و در جهت ارتقای کمی و کیفی سطح فعالیت های فرهنگی توفیقات بیشتری پیدا کند به ویژه این که جدید اتاق فکری در دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در راستای اهداف جمعیت راه اندازی شده است./1330/پ۲۰۲/ج  

ارسال نظرات