۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۵۱۹۹۵۲

نظرات محسن رضایی نسبت به دولت دوازدهم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالات متعدد خبرنگاران نسبت به اقدامات دولت یازدهم و دوازدهم در مسایل مختلف از جمله مسایل اقتصادی اجرای برجام و شاخص فلاکت اظهارنظر کرد.
محسن رضایی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست خبری امروز خود در مورد دولت دوازدهم اظهارنظرهایی داشت. وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد تیم اقتصادی کابینه دوازدهم گفت: آرزو می کنیم دولت بتواند مشکلات اقتصادی مردم را حل کند.

رضایی در پاسخ به سوال دیگری در مورد واکنش های ایران نسبت به خلافهایی که در اجرای برجام از سوی آمریکا صورت می گیرد، عنوان کرد: ما در دولت شاهد محافظه کاری در این خصوص هستیم در حالیکه در برجام موادی وجود دارد مانند ماده 36 که طبق آن دولت می تواند عمل متقابل نسبت به تحریم ها انجام دهد و خیلی کارها در کشور می توان در برابر تحریم های امریکا انجام داد مانند فعال شدن تولید کیک زرد هسته ای اما متاسفانه محافظه کاری وجود دارد که امیدواریم کمیسیون نظارت بر اجرای برجام جدی تر نسبت به تخلفات آمریکا پاسخ دهد.

رضایی تاکید کرد: مواردی که در برجام به دولت اجازه داده شده در مقابله با تحریم های امریکا اقدام کند نقض برجام هم نیست.

وی در واکنش به انتخاب کابینه دوازدهم از سوی نمایندگان نیز اظهار داشت: این مجلس کابینه آقای روحانی را تعیین کرد و نشان داد که هماهنگی بین دولت و مجلس وجود دارد که دولت باید از این فرصت استفاده کرده و کارنامه خوبی ارایه دهد شاهد بودیم دولت قبل با مجلس اختلافات فراوانی داشت اما این دولت اختلافاتی ندارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد: ما از بعد مجمع تشخیص از دولت انتظار داریم که از این همکاری استفاده کرده اقتصاد مقاومتی را پیاده سازی کرده و با سرعت بیشتری به اشتغال و تولید داخلی توجه داشته باشد و امیدواریم پاسخ خوبی در این مورد به رهبر انقلاب بدهند.

رضایی همچنین در مورد انتظار ویژه مردم از دولت دوازدهم تاکید کرد: مردم انتظار دارند دولت و رئیس جمهور به قول و قرارهایی که در انتخابات و این چند روز در مجلس به مردم داده اند عمل کنند.

محسن رضایی در پاسخ به خبرنگار شبستان راجع به اینکه وی در سال 88 نسبت به شاخص فلاکت در دولت نهم اظهارنظر کرده بود و حالا نظرش نسبت به فلاکت در دولت یازدهم و دوازدهم چیست تاکید کرد: این نظرات من شخصی بوده و حالا از طرف مجمع صحبت می گویم و در یک مصاحبه دیگر نظرات شخصی خودم را اعلام می کنم./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

 

ارسال نظرات