۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۵۰۹۶۱۸

۱۵ شهریور، آغاز نام ­نویسی سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری

حجت الاسلام افضلی گفت: نام­ نویسی سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان از ۱۵ شهریور آغاز و تا ۲۵ همان ماه ادامه خواهد یافت.
حجت الاسلام افضلی

حجت الاسلام محمد افضلی، مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به آغاز امتحانات نیمسال دوم تحصیلی این مدرسه اظهار داشت: این امتحانات برای برادران در مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان و برای خواهران نیز در حوزه امتحانی شوشتر مدرسه علمیه امام هادی(ع) برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان با بیان اینکه امتحانات نوبت دوم برای طلاب خارج از استان به صورت مجازی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: امتحان نوبت خارج اصول فردا ساعت 10 و امتحان نوبت خارج فقه 23 تیرماه باز در همان ساعت برگزار می شود و این امتحانات 15 نمره ای است و 5 نمره دیگر اختصاص به مقاله علمی دارد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه محدوده امتحانات نوبت دوم از محدوده ابتدای بهمن ماه تا آخر اردیبهشت ماه است، افزود: به زودی نسخه شماره دو نشریه فقه جعفری منتشر خواهد شد.

وی در پایان گفت: نام ­نویسی سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان از 15 شهریور آغاز و تا 25 همان ماه ادامه خواهد یافت. طلبه های علاقه مند از سراسر کشور می توانند به صورت اینترنتی ثبت نام کنند./303/9456/ب1

ارسال نظرات