۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۵۰۳۵۷۲

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری طی بیانیه ای حملات تروریستی تهران را محکوم کرد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری طی بیانیه ای حملات تروریستی تهران را محکوم کرد و گفت: حادثه کور تروریستی امروز تهران واکنش مخالفان دموکراسی به دستور اربابان متحجر وحکام قبیله ای کشورهای منطقه به حضور گسترده بیش از چهل میلیونی مردم ایران در پای صندوق های رأی است.
آیت الله نریمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین امان نریمانی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پی حملات تروریستی صبح امروز در حرم مطهر امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای به این اقدامات غیرانسانی واکنش نشان داد، متن بیانیه بدین شرح است:

حادثه کور تروریستی امروز تهران در واقع واکنش مخالفین دموکراسی به دستور اربابان متحجر و حکام قبیله ای و بی ریشه کشورهای منطقه به حضور گسترده، بیش از چهل میلیونی مردم ایران در پای صندوق های رأی در روز 29 اردیبهشت است.

ما ملت ایران این بار نیز همچون سالهای پر تلاطم دهه شصت با حفظ وحدت و انسجام خود نقشه های خائنین را در نطفه خاموش خواهیم کرد و درس بزرگی به این خفاشان شب خواهیم داد، تا بداندیشان فکر تجاوز به سرزمین مقدسمان را ازسرشان بیرون کنند.

ما فرزندان ایران عزیز ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی، آن را به فال نیک گرفته، چرا که این گونه اعمال باعث وحدت و یک پارچگی هر چه بیشتر در بین اقوام و مذاهب و تشکل ها و احزاب سیاسی در ایران عزیز علیه خصم دون و مشترک مان خواهد شد.

در پایان از وزارت اطلاعات و دیگر نیروهای امنیتی که با تلاش شبانه روزی خود امنیت و آسایش را برایمان فراهم کرده اند کمال تشکر و قدردانی خود را اعلام می نماییم./101/857/ب1

ارسال نظرات