۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۴۸۰۰۶۷
فجر انقلاب؛

راهپیمایی 22 بهمن رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی حضور باشکوه ملت ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز مردم به دشمنان و بدخواهان اعلام کردند با اقتدار هجمه های شوم آنان را خنثی و نقش بر آب خواهند کرد.
مدیر حوزه علمیه استان مرکزی

حجت‌الاسلام سید علی حسینی پور، مدیر حوزه علمیه استان مرکزی در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان داشت: یومالله 22 بهمن ماه یادآور رشادت ها و از خودگذشتگی های ملت انقلابی ایران اسلامی است.

تجدید میثاق با  آرمان های انقلاب و شهدا

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی حضور باشکوه ملت ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است، گفت: امروز مردم در سراسر کشور عزیزمان به دشمنان و بدخواهان اعلام کردند با اقتدار هجمه های شوم آنان را خنثی و نقش بر آب خواهند کرد.

حجت‌الاسلام حسینی پور با اشاره به حضور گسترده مردم ولایی کشورمان در سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروز مردم و مسؤولان با  آرمان های انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند و به زرورگویان جهان اعلام کردند در مقابل آنان با صلابت و قدرت ایستادگی می کنند.

22 بهمن پاسخی قاطع و  محکم به یاوه سرایی های دشمنان

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با تقدیر از مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان مرکزی، خاطرنشان کرد: امروز مردم پاسخ های قاطع و  محکمی را به یاوه سرایی های دشمنان دادند و با حضور عظیم خود پایبندی خود را به نظام و انقلاب اعلام کرده اند.

به گزارش رسا، راهپیمایی غرورآفرین و حماسه ساز 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور و گسترده آحاد مردم در 150 نقطه شهری و روستایی شهرستان های خمین، دلیجان، محلات، آشتیان، تفرش، فراهان، کمیجان، خنداب و شازند نیز برگزار شد.

شایان ذکر است، استان مرکزی با 414 هزار نفر جمعیت و 13 شهرستان در قلب ایران اسلامی واقع شده است./842/202/ب2

ارسال نظرات