۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۴۷۸۴۲۶
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

دولت آمریکا تهدیدی برای صلح جهانی است

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: روی کارآمدن نژادپرستان خودشیفته برای جهان خطرناک است و جهان امروز باید از دولت آمریکا هراس داشته باشد زیرا این دولت تهدیدی برای صلح جهانی است.
ماموستا محمد محمدی

ماموستا محمد محمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: ایام دهه فجر یادآور رشادتها و ایثارگری های ملت در مبارزه با حکومت ستمشاهی است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) با ایجاد اتحاد میان ادیان و اقوام و مذاهب مختلف در کشور و حرکت در مسیر واحد، نهضت رهایی بخش اسلامی را بنا نهاد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: استقلال، آزادی و اقامه حکومت اسلامی از اهداف بلند انقلاب اسلامی بود که با پیروزی انقلاب، تمام این اهداف محقق شد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات اخیر رییس جمهور آمریکا، بیان داشت: حمایت ایران از ستمدیدگان فلسطین و مبارزان جبهه های حق علیه باطل نشان دهنده نوع دوستی و اتحاد اسلامی است.

ماموستا محمدی تأکید کرد: اتحاد اسلامی در تفکر ملت ایران ریشه دارد و تحقق این اتحاد یکی از اهداف انقلاب بزرگ اسلامی در ایران است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه یادآور شد: تلاشهای مذبوحانه عده ای تازه به دوران رسیده سیاسی در آمریکا و تبلیغ ایران هراسی در جهان محکوم به شکست است.

این مسؤول اظهار داشت: افکار جهانی حقیقت را درک خواهد کرد و نشانه آن حمایت وسیع ملتهای سراسر جهان از ملت ایران است.

وی مطرح کرد: روی کار آمدن نژادپرستان خودشیفته برای جهان خطرناک است و جهان امروز باید از دولت آمریکا هراس داشته باشد، زیرا این دولت تهدیدی برای صلح جهانی است./857/302/ب2

ارسال نظرات