۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۴۷۷۴۰۶
امام جمعه خرم آباد:

دانش آموزان واقعیت های انقلاب را درک کنند

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امام راحل با آینده نگری انقلاب را به دانش آموزان و جوانان سپرد، گفت: امروز دانش اموزان نسبت به انقلاب مسؤول هستند و با درک آرمانها و اهداف انقلاب باید هجمه های دشمن را خنثی کنند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی پیش از ظهر امروز در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان شاهد دخترانه خرم آباد، گفت: امام خمینی(ره) آینده نگر و امیدوار به آینده بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره)، بیانگذار انقلاب اسلامی با آینده نگری انقلاب را به دانش آموزان و جوانان سپرد، افزود: امروز دانش آموزان باید به آرمانها و اهداف انقلاب توجه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نقش دانش آموزان در آینده کشور، بیان کرد: برای حفظ بقا و تداوم راه انقلاب دانش آموزان باید با آرمانهای امام و انقلاب آشنا شوند.

وی با تأکید بر ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب برای نسل نو و آینده کشور، عنوان داشت: تبیین دستاوردها و آرمانهای انقلاب امری مهم در جهت بصیرت افزایی بین این قشر و بقای انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه امام راحل شخصیتی اهل عبادت و تکیه بر خدا داشت و با اطمینان و توکل به خدا انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، خاطرنشان کرد: نسل جوان ما باید ویژگی های شخصتی امام راحل را درک کنند تا بتوانند پیام انقلاب را دریافت کنند.

وی از امام خمینی(ره) شخصیتی متواضع نسبت به مردم یاد کرد و گفت: امام(ره) خود را خدمتگزار مردم می دانست و نسبت به دشمنان بسیار شجاع و نترس بود.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به روحیه استکبارستیزی امام راحل، بیان کرد: استکبارستیزی از شاخصه های مهم انقلاب و یک ارزش است.

وی با اشاره به دسیسه های دشمن برای گمراه کردن نسل نوجوان و جوان جامعه امروز، بیان کرد: باید دانش آموزان با درک واقعیت های انقلاب نسبت به توطئه دشمن آگاه باشند./9459/202/ب2

ارسال نظرات