۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۴۷۶۷۱۵

شماره 228 نشریه عربي زبان «الطاهره» منتشر شد

دويست‌وبيست‌وهشتمين شماره از نشریه عربي زبان «الطاهره» به همت بنياد انديشه اسلامي وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، چاپ و منتشر شد.
الطاهره

به گزارش خبرگزاری رسا، بنياد انديشه اسلامي وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي شماره جدید نشریه عربي زبان «الطاهره» با محوریت انقلاب اسلامي را چاپ و منتشر کرد.

موضوعاتی چون «نقش امام خمینی (ره) و میراث‌دار راستین ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در تثبت جایگاه زن مسلمان»، «چارچوب تئوریک انقلاب اسلامی و دستاورد آن» و «جهانی شدن و ارتباط آن با موضوع زن»، آمده است.

در بخشي ديگر، به «فعالیت زن از دیدگاه اسلام و غرب»، «زن در تمدن غرب»، «زن در جنبش فمنیسم غرب» و «بحران تجاوز و آزار جنسی در دانشگاه‌های آمریکا»، اشاره دارد.

«نقش ارزش‌های اخلاقی در زندگی زناشویی»، «سالروز بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی»، «انقلاب اسلامی ایران و شکست دشمنان»، از ديگر مطالب اين نشريه است.

بنابر اعلام اين خبر، نسخه الکترونیک نشریات به همراه فایل Word آن بر روی سایت www.itfjournals.com در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

بنابر اعلام اين خبر، «الطاهره» نشریه‌ای خانوادگی، فرهنگی و اجتماعی ویژه بانوان است که به همت بنياد انديشه اسلامي وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي و به مديرمسوولي حمیدرضا آزادی، مديرعامل بنياد انديشه اسلامي و سردبیری حسین سرور منتشر می‌شود. اين نشریه با بیش‌از 25 سال سابقه انتشار به علاقه‌مندان این مجله پُرمخاطب در داخل و خارج از کشور به ویژه کشورهای عربی عرضه می‌شود.

اين مجله با بهره‌گيري از نويسندگان بين‌المللي و صاحب نظر در حوزه مسائل خانواده و بانوان و با هدف تبیین جایگاه و نقش زن در خانواده و اجتماع، معرفی نظام حقوقی اسلام در زمینه زن و خانوداه، آشنا کردن زنان با آیین همسرداری و روش‌های تربیتی کودکان و همچنین مسائل روز و پدیده‌های مربوطه به زن و خانواده منتشر می‌شود./982/ب102/د

ارسال نظرات