۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۴۶۶۹۸۵

آیین تکریم و معارفه رییس سازمان بسیج برگزار شد

آیین تکریم سردار نقدی و معارفه سردار غیب‌پرور رییس سازمان بسیج با حضور سردار جعفری برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه بسیج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین تکریم سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی و معارفه سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین، امروز با حضور سردار علی فضلی، سردار محمد شیرازی، سرلشکر محمدعلی جعفری، سردار محمدرضا نقدی و سردار غلامحسین غیب‌پرور در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

سردار علی فضلی در ابتدای این مراسم با گرامیداشت هفته وحدت و با تشکر از سردار نقدی و تبریک به سردار غیب‌پرور گفت: اقدامات سردار نقدی بی‌بدیل بود که همچنان با گذر زمان مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: اکنون، سردار غیب‌پرور با فرمان نائب امام‌زمان(عج)، فرمانده همه بسیجیان است.

سردار محمد شیرازی در ادامه این مراسم با قرائت حکم رهبر معظم انقلاب در انتصاب سردار غیب‌پرور به ریاست سازمان بسیج گفت: هرگونه جابجایی که با فرمان ولی‌امر باشد مبارک است.

وی در تبیین بسیج و بسیجی اظهار کرد: بسیجیان فقط کسانی نیستند که در سازمان بسیج عضو هستند بلکه بسیاری از مردم غیرعضو نیز در عمل، بسیجی هستند.

سردار شیرازی در مورد مطالبات رهبری از بسیج بیان کرد: هرکسی می‌آید کاری می‌کند اما با توجه به پیام رهبری، خیلی از کارها مانده است که باید آثارشان دیده شود.

وی افزود: گروه‌های مردمی در بسیج باید عملاً کار را به دست بگیرند به طوری که این گروه‌ها باید اندیشه‌ورز و رصدگر باشند.

سردار شیرازی درباره نظر رهبر معظم انقلاب در مورد سردار نقدی گفت: رهبری فرمودند آقای نقدی انصافاً فرد فعالی است، به ایشان بگویید بنده از کارهای شما خوشحالم. آقای نقدی در طول مسؤولیت‌هایش واقعاً به انقلاب کمک کرد.

گفتنی است در ادامه این مراسم، حکم انتصاب سردار غلامحسین غیب‌پرور به ریاست سازمان بسیج ابلاغ شد و از سردار محمدرضا نقدی تقدیر شد./805/203/ب3

ارسال نظرات