۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳
کد خبر: ۴۶۴۰۳۴
مدیر آستان مقدس امام‌زاده شعیب:

اعمال و رفتار آل سعود مصداق اعراب جاهلی است

مدیر آستان مقدس امام‌زاده شعیب(ع) گفت: امروز آل سعود با قتل عام مردم مظلوم و بی دفاع عراق، سوریه، یمن و دیگر کشورهای منطقه و شهادت زائران اربعین حسینی مصداق اعمال اعراب عصر جاهلیت است.
نابودی آل سعود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن عباسیان مدیر آستان مقدس امام‌زاده شعیب(ع)، یکشنبه شب به مناسبت رحلت جانسوز پیامبر اکرم محمد مصطفی(ص) و به نقلی شهادت امام حسن مجتبی(ع) در همین آستان مقدس به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: پیامبر(ص) در سخت‌ترین برهه زمانی به رسالت مبعوث شدند.

وی افزود: پیامبر(ص) 23 سال از عمر با برکت خویش را برای هدایت و راهنمایی مردم صرف کرد تا انسانها به کمال برسند امام علی(ع) فرمودند حضرت حق زمانی پیامبر را مبعوث کرد که چراغ هدایت و تربیت انسانها خاموش و مردم در گمراهی کامل قرار داشتند.

حجت الاسلام عباسیان با اشاره به خطبه 88 ابراز کرد: قبل از بعثت پیامبر(ص) جهالت در میان اقوام عرب حاکم بود و امروز نیز ما همان جهالت در میان شجره خبیثه ملعونه آل سعود مشاهده می‌کنیم.

مدیر آستان مقدس امام‌زاده شعیب(ع) اضافه کرد: امروز آل سعود با قتل عام مردم مظلوم و بی دفاع عراق، سوریه، یمن و دیگر کشورهای منطقه و شهادت زائران اربعین حسینی همه و همه بیانگر جنایاتی است که قبل از بعثت پیامبر(ص) در یبن اقوام جاهل عرب به مشاهده می‌شد.

وی با اشاره به صبر و اخلاق نیکوی پیامبر(ص) گفت: صبر و اخلاق پیامبر اکرم(ص) بسیار حائز اهمیت است امام علی(ع) درباره اخلاق نیکوی پیامبر(ص) می‌فرماید: ایشان دارای خلق العظیم بودند؛ پیامبر(ص) فرمودند: من مبعوث شدم تا اخلاق نیکو را در بین شما گسترش دهم.

حجت الاسلام عباسیان با بیان اینکه رسالت پیامبر(ص) بزرگ‌ترین رسالت بود، خاطرنشان کرد: دین اسلام با رسالت ایشان کامل و رضایت الهی جلب شد پیامبر(ص) به سبب آنکه دین الهی کامل به دست بشر برسد متحمل رنج و مشقت فراوانی شد و امروز ما باید مراقب باشیم که احکام و فرامین الهی که به این سختی به دست ما رسیده ضایع نشود./813/202/ب3

ارسال نظرات