۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۴۶۲۷۹۵
معاون آموزش مدرسه علمیه امام موسی کاظم شادگان خبر داد؛

تدریس پایه نهم در سال تحصیلی جدید

معاون آموزش مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) شادگان با اشاره به عدم پذیرش طلبه در سال تحصیلی جدید از تدریس پایه نهم برای نخستین بار در این مدرسه خبر داد.
مدرسه علمیه

حجت الاسلام حسین مقدم، معاون آموزش مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) شادگان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که فعالیت های آموزشی همچون انتخاب مدیران گروه های آموزشی، کنترل کلاس های مباحثه و حضور منظم طلبه ها و اساتید در کلاس های درس همچون سال های گذشته ادامه دارد، گفت: به دلیل مراجعه کم داوطلبان در سال جدید مجوز پذیرش داده نشد اما پایه نهم تحصیلی در سال کنونی به مقاطع تحصیلی مدرسه افزوده شد.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) شادگان با بیان این که طلبه ها هم اکنون در پایه های دوم تا نهم مشغول تحصیل هستند، اظهار داشت: در این مدرسه 80 طلبه به تحصیل اشتغال دارند که مراسم تلبس چند تن از آنها در صورت رسیدن به حدنصاب 17 ربیع الاول در خود مدرسه برگزار و در غیر این صورت تلبس آنها در مدرسه های علمیه اهواز صورت خواهد گرفت.

این مقام مسؤول در ادامه سخنان خود با بیان این که سطح آموزشی مدرسه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ترقی پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: برای طلبه های مدرسه دوره های پژوهشی در راستای ارتقای سطح پژوهش برگزار شد و همچنین پیگیری کلاس های مباحثه و امتحانات هفتگی در تقویم آموزشی گنجانده شده است.

حجت الاسلام مقدم اظهار داشت: در راستای طلبه تراز انقلابی و تبیین بهتر این مسأله برای طلبه ها، جلساتی با اساتید برگزار و از آنها خواسته شد تا کلاس های فوق العاده ای را افزون بر کلاس های آموزشی برگزار کنند و در این زمینه حتی مدعوانی را خواهیم داشت.

وی در پایان به برگزاری کلاس های اخلاق در مدرسه و  تبیین معیارهای طلبه تراز انقلابی در آنها اشاره و اظهار داشت: در کلاس های مباحثه مطالب اخلاقی و درسی بیان می شود و هم اکنون 9 استاد در این مدرسه به تدریس می پردازند./303/9456/ب1

ارسال نظرات