۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۴۶۱۵۸۵
آیت الله طبرسی:

اجتماع اربعین حسینی سیلی محکمی بر دهان آل سعود است

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اجتماع عظیم اربعین حسینی را سیلی محکم امت اسلامی به ویژه ملت ایران بر صورت رژیم آل سعود دانست.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جمع تعدادی از رسانه های استان به موضوع پیاده روی با عظمت اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: اگر پای ما خسته شود، اما دل ما وارسته می شود.

وی با بیان این که یکی از ویژگی های امام حسین(ع) همین زیارت اربعین است، افزود: هیچ یک از امامان ما اربعین نداشتند، ما زیارت رسول الله(ص) و ائمه اطهار(ع) داریم، اما زیارت اربعین نداریم و زیارت اربعین هم از آغاز شهادت سالار شهیدار حسین بن علی(ع) مرسوم شده بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران در این چند سال اخیر مراسم اربعین حسینی را تاریخی و ماندگار برگزار کردند، بیان داشت: این راهپیمایی با عظمت اربعین حسینی کمر دشمنان را شکسته به گونه ای که هیچ کس جرأت سخن گفتن در برابر عظمت این حضور را ندارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به این که ما اسم اربعین را ابر رخداد در سطح جهان نامگذاری می کنیم، خاطرنشان کرد: این حرکت با عظمت الهی، خدایی و معنوی بوده که ثبت در تاریخ شده است.

آیت الله طبرسی با بیان این که حضور 25 میلیون زائر و عاشق امام حسین(ع) در سال گذشته آن هم با پای پیاده و بدون مت و خودجوش در راه کربلا بسیار حائز اهمیت دارد، تصریح کرد: بر اساس آماری که مسؤولان برگزار کننده این مراسم معنوی داده اند امسال شاهد افزایش گسترده زائران اربعین حسینی هستیم.

وی ادامه داد: شعار این جمعیت میلیونی عاشق اهل بیت(ع) به ویژه امام حسین(ع) هم این بود که ما در راهپیمایی میلیونی یک نان را می خوریم اما تسلیم دشمن نمی شویم یعنی پیام اربعین ایستادگی در برابر ظلم و ستم دشمنان اسلام است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اجتماع عظیم اربعین حسینی سیلی محکم امت اسلامی به ویژه ملت ایران بر صورت رژیم آل سعود جنایت کرد است، تصریح کرد: در حالی که این رژیم سفاک سفر معنوی حج را بر روی ملت ایران بسته، اما مردم با بصیرت کشورمان ثابت کردند که راه مکه و مدینه از کربلا است و انشاء الله روزی شاهد خواهیم بود این خیل عظیم و میلیونی در خانه خدا حضور خواهند یافت.

آیت الله طبرسی ادامه داد: امروز دنیا باید بداند با یک پیام و تأکید مقام معظم رهبری نه تنها مردم ایران، بلکه مردم کشورهای اسلامی به این ندا لبیک گفته و با پای پیاده برای برگزاری مراسم اربعین امام حسین(ع) به کربلا می روند و این نشان دهنده عظمت و بزرگی جایگاه ولایت در میان امت اسلامی است.

وی با تأکید بر این که دنیا باید بداند که اربعین یک مانور و حضور شکوهمند حسینی در برابر یزیدیان زمان است، تأکید کرد: پیام عاشقان حسینی این است اگر پای ما خسته شود، اما دل ما وارسته می شود؛ شما عشق را چگونه می خواهید تحلیل کنید، این عشق فرمولی ندارد، این حرکت را می توان پیوند عشق و شور و شعور حسینی خواند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امت اسلامی به ویژه شیعیان بار دیگر با خلق این حماسه میلیونی عزت و عظمت اسلام ناب و اهل بیت(ع) را به دنیا نشان دادند، تصریح کرد: عاشقان ثارالله نشان دادند که نورانیت اهل بیت(ع) هیچ گاه قطع نخواهد شد و همواره برای ملت های مسلمان راهنما خواهد بود.

امام جمعه ساری با اشاره به این که امت اسلامی با این حضور چند ساله خود در راهپیمایی اربعین حسینی ثابت کردند برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) جان خود را نیز فدا خواهند کرد، بیان داشت: امت اسلامی دیگر اجازه نخواهند داد، بدخواهان اسلام ناب در کشورهای اسلامی دخالت کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که با تأکید براین که دشمنان اسلام در برابر این عظمت امت اسلامی متحیر هستند، تصریح کرد: با توجه به ناامنی های موجود در کشور عراق و تحرکات گروه های تروریستی اما می بینیم خیل مشتاقان سفر به کربلا هر ساله بیشتر می شود و این همان عشق به اهل بیت(ع) است./950/202/ب2

ارسال نظرات