۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۴۵۶۶۴۴
رییس دانشگاه امام صادق:

جامعیت بارزترین ویژگی آیت الله مهدوی کنی بود

رییس دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به اینکه درگذشت یک عالم ثلمه‌ای برای اسلام است که هیچ چیز جای خالی آن را نمی‌تواند پر کند، گفت: بارزترین خصوصیت آیت الله مهدوی کنی(ره) ویژگی جامعیت ایشان است.
محمدسعید مهدوی کنی

حجت الاسلام محمدسعید مهدوی کنی، رییس دانشگاه امام صادق(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به شخصیت علمی و ولایی آیت الله مهدوی کنی(ره)، اظهار داشت: بارزترین خصوصیت آیت الله مهدوی کنی(ره) ویژگی جامعیت ایشان است.

وی افزود: گاهی مشاهده می‌شود برخی افراد تنها در یکی از عرصه‌های علمی، سیاسی، تقوا و یا مدیریتی خدماتی را ارائه می‌دهند اما ویژگی بارز آیت الله مهدوی کنی(ره) پرورش این صفات در وجود خود آن هم در یک مقطع زمانی مشخص بود ایشان توانسته بودند بین این ویژگیها ارتباطی متعالی برقرار کنند به نحوی که هیچ کدام از وجوه ایمانی، سیاسی، مدیریتی و سایر ابعاد، ایشان را از جنبه‌های دیگر غافل نمی‌کرد.

حجت الاسلام مهدوی‌کنی با بیان اینکه آیت الله مهدوی کنی همواره با مردم بود، ابراز کرد: ایشان در تمام طول حیات خود این همراهی با گروه‌ها و اقشار مختلف مردم را حفظ کرد.

وی افزود: آیت الله مهدوی کنی(ره) با وجود موقعیت‌های اجرایی بالا همیشه با مردم بودند و هرگز اجازه نمی‌دادند مانعی بین ایشان و مردم ایجاد شود.

رییس دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به اینکه درگذشت یک عالم ثلمه‌ای برای اسلام است که هیچ چیز جای خالی آن را نمی‌تواند پر کند، خاطر نشان کرد: این امر در مورد ایشان کاملا صدق می‌کند برای کسانی که ایشان را می‌شناختند هنوز هم جای خالیش کاملا مشهود و محسوس است./302/813/ب1

ارسال نظرات