۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۴۵۱۴۱۱
نماینده مجلس:

دفاع مقدس نشانگر وحدت ملت ایران در دفاع از اسلام و انقلاب است

نماینده مردم ‌آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع مقدس، مظهر محکم غرور جمهوری اسلامی ایران و عامل وحدت و همدلی مردم در دفاع از اسلام و مرزهای میهن اسلامی است.
نماینده مردم ‌آمل در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در هفته ارزشمند و گرانقدری قرار داریم که باید قدردان مجاهدتها و سلحشوری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باشیم.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس، مظهر محکم غرور جمهوری اسلامی ایران و عامل وحدت و همدلی مردم در دفاع از اسلام و مرزهای میهن اسلامی است.

یوسفیان ملا ادامه داد: با نثار خونهای پاک بهترین و صادق ترین فرزندان این بلاد اسلامی و ایثار و از خودگذشتگی های شان برای همیشه در تاریخ ثبت و ماندگار شده است.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رزمندگان سرافراز در دوران دفاع مقدس تمام هستی خود را برای ارزش‌های اسلامی فدا کرده و مجاهدتهای والایی صورت دادند.

وی افزود: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس صادقانه و فی سبیل الله همه هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و توانستند صحنه های ارزشمندی از مجاهدت و ایثار را خلق کنند که بسیار گرانقدر است.

یوسفیان ملا با بیان این که ضرورت دارد قدردان مجاهدتها و ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باشیم، گفت: این عزیزان تحت رهبری عالمانه معمار بزرگ انقلاب اسلامی و امام راحل سند شجاعت و ایثار را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ترسیم کردند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با ایثار والای خود چنان نقش آفرینی کردند که همه دشمنان را متحیر کرده و دوستان را به تحسین واداشته است.

وی ادامه داد: خاطرات ایثارها، جانبازی ها، شهادت ها و تحمل اسارت ها عامل حفظ  انقلاب و قدرت دفاع و نظامی امت است که در مسیر ارزشمند و گرانقدری قرار داریم.

یوسفیان ملا اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس قرار داریم که رایحه و عطر دل انگیز شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم همچنان در کشور به مشام می رسد که هنوز هم فرزندانی از کشورمان در مسیر ارزشها به شهادت می رسند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره  ایثار و دلاوری رزمندگان و مجاهدان در هشت سال دفاع مقدس امری مهم و اساسی است که باید با تمام توان در این عرصه تلاش شود.

وی ادامه داد: ضرورت دارد ترویج فرهنگ جهاد و شهادت به نحوی شایسته وجود داشته باشد و همه ما تلاش کنیم تا نظام اسلامی در مسیر دوام و سرافرازی روزافزون خود قرار داشته باشد.

یوسفیان ملا با بیان این که بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری زمینه ساز اقتدار نظام اسلامی می شود، گفت: نیاز است در این عرصه قدمهای شایسته ای برداشته و اهتمام والایی داشته باشیم.

گفتنی است، چهارصد ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در مناطق شهری و روستایی و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان آمل برگزار می شود./202/1314/ب1

ارسال نظرات