۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۴۴۹۰۴۵

آیین معنوی روز عرفه در حرم مطهر رضوی برگزار می ­شود

آیین پرفیض روز عرفه مصادف با نهم ذی الحجه در حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می شود.
روز عرفه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم دعای عرفه و سالروز شهادت مظلومانه مسلم بن عقیل، سفیر اباعبدالله الحسین(ع) در کوفه مصادف با نهم ذی الحجه در جمع زائران و مجاوران امام رضا(ع) برگزار می شود.

این مراسم با تلاوت قرآن کریم آغاز می شود و با مرثیه سرایی و عزاداری جعفر ملائکه مداح و ذاکر اهل بیت(ع) و قرائت دعای عرفه حجت الاسلام جعفر اسلامی‌فر ادامه می یابد.

یادآور می شود، مراسم روح بخش دعای پر فیض عرفه یکشنبه بیست و یکم شهریور ماه از ساعت 15:30 تا 18:30 در صحن جامع رضوی همراه با پخش صوت سراسری در اماکن متبرکه حرم مطهر برگزار می شود.

انتشار 5 هزار جلد کتابچه دعای عرفه

بر اساس این گزارش، در آستانه روز عرفه پنج هزار جلد کتابچه دعای عرفه؛ نیایش امام حسین (ع) در روز عرفه با طرح جلد جدید از سوی انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شد.

چاپ اول کتابچه دعای عرفه با طراحی جدید، خط رایانه­ ای و در قالب یونیفرم ادعیه­ های جدید «به نشر» منتشر شد و از چند روز پیش در فروشگاه های کتاب و محصولات فرهنگی انتشارات آستان قدس رضوی قابل عرضه برای عموم مخاطبان است.

این کتاب بر اساس مفاتیح الجنان حرم گردآوری شده و برای نخستین بار با طراحی جدید در سال 1395 با قیمت 25 هزار ریال، در قطع جیبی و به شمارگان پنج هزار نسخه در 96 صفحه به چاپ رسیده است./203/1308/ب1

ارسال نظرات