۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۴۴۵۸۴۴
سردار کریمیان:

منشأ مشکلات کشور نبود مدیریت صحیح منابع است

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی گفت: منشأ مشکلات فعلی کشور نبود مدیریت صحیح منابع با وجود توانایی‌های داخلی و استعدادهای فراوان جوانان است.
سردار کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام‌عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در مجمع عالی بسیج استان با تأکید بر این‌که حفظ روحیه ایثار و شهادت لازمه مقابله با توطئه های مختلف دشمنان اسلام و تشیع است، اظهار داشت: تمام تلاش رسانه‌های بیگانه ترویج فرهنگ غربی در جوامع اسلامی است.

وی با تأکید بر این‌که فراموشی سبک زندگی ایرانی اسلامی و گرایش جوانان به سمت الگوهای غربی یکی از توطئه های دشمنان در قالب جنگ نرم است، خاطرنشان کرد: اگر نسل جوان جامعه با فرهنگ غنی ایرانی اسلامی نامأنوس باشد، نفوذ جریان فرهنگی و سیاسی غرب در داخل کشور بسیار ساده خواهد بود.

سردار کریمیان با بیان این‌که استعدادهای فراوان انسانی و غیرانسانی و سرمایه‌های قابل اعتماد و قابل تکیه در داخل وجود دارد اما هنر مدیریت می‌طلبد تا بتوانیم با هدایت این منابع به سمت اهداف، استقلال واقعی کشور را محقق کنیم، تصریح کرد: منشأ مشکلات فعلی کشور نبود مدیریت درست منابع با وجود توانایی‌های داخلی و استعدادهای فراوان جوانان است.

وی با بیان این‌که کارآیی بسیج تنها مختص جبهه‌های جنگ نیست، یادآور شد: هر جا که نظام اسلامی نیاز پیدا کند، بسیج حضور می‌یابد و تاکنون نیز بسیج در تمام صحنه‌ها حضور یافته است، اساس و پایه ایستادگی نظام مردم هستند و خدمت به مردم موجب پایبندی آنان به نظام اسلامی خواهد بود و بنا به فرموده مقام معظم رهبری خدمت به مردم باید در اولویت کار مدیران باشد.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: چرا زمانی که صحبت از تهدید دشمنان و مسائل نظامی به میان می آید و یا زمانی که بلایای طبیعی و حوادث مردم کشور را به مخاطره می اندازد، بسیج نهادی مطلوب و قابل اتکا است، اما زمانی که کشور نیازمند نگرش جهادی در عرصه اقتصادی است، سپاه و بسیج نباید دخالتی داشته باشد؟

سردار کریمیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اقدام و عمل مردم و دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: اگر کشوری استقلال اقتصادی نداشته باشد استقلال سیاسی نیز نخواهد داشت و در این صورت همه آرمان‌هایش در حد حرف باقی می‌ماند.

وی  با بیان این‌که اقتصاد مقاومتی با شعار و سخنرانی های بی فایده محقق نخواهد شد، گفت: امروز نیازمند نگرش جهادی در عرصه اقتصادی کشور هستیم، همان روحیه که در دوران دفاع مقدس موجب پیروزی رزمندگان مقابل دشمن تا بن دندان مسلح شد، امروز می تواند نجات‌بخش اقتصاد کشور باشد./935/202/ب2
 

ارسال نظرات