۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۴۴۴۶۱۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

خدمت صادقانه به مردم موجب استحکام نظام می شود

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری پاسخگویی صحیح به ارباب رجوع و رفع مشکلات مردم را موجب استحکام و تقویت نظام اسلامی دانست و گفت: مدیران و مسؤولان ادارات باید بدانند هر گونه خدماتی به مردم ارائه می کنند موجب ایجاد امید در قلوب مردم نسبت به این نظام و انقلاب خواهد شد.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در جلسه شورای اداری قائمشهر با بیان این‌که عزل و نصب‌ها در کشور نباید ملاک خدمت به مردم باشد، گفت:  تنهاترین هدف هر مسؤولی در کشور باید خدمت خالصانه به مردم باشد.

وی افزود: پذیرش مسؤولیت در جامعه باید در راستای خدمت مناسب و مطلوب به مردم صورت گیرد و همه افراد اعم از دولت و مسؤولان به مردم خدمت ارزشمند ارائه دهند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مسؤولیت ها نباید عامل سوء استفاده برخی ها در کشور فراهم کند، ادامه داد: هر فرد مدیر و مسؤولی در کشور باید از فرصت‌های موجود استفاده کرد و خدمت به مردم نیز در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی ادامه داد: مسؤولان کشور امانتدار مملکت هستند و رضایت مردم باید سرلوحه فعالیت آن‌ها قرار گیرد و در جایی که نمی‌توانند حمایتی را انجام دهند اخلاق پسندیده و حسنه را داشته باشند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این‌که مسؤولان باید رضایت مردم را در نظر بگیرند، گفت: نقش مردم در جامعه مهم و حیاتی است و اگر آن‌ها نباشند فعالیت‌های مسؤولان بی‌معنی می‌شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مسؤولیت ها امانتی الهی برای ارئه خدمت بهتر و بیشتر به مردم است، ادامه داد: همه تلاش و دغدغه یک مدیر در جامعه اسلامی باید خدمت بی منت و صادقانه به مردم جامعه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که مسؤولان باید در قبال کوچکترین رفتار و گفتار خود در مقابل خداوند متعال پاسخگو باشند، بیان داشت: خدمت به مردم بزرگترین عبادت است که مسؤولان در جامعه اسلامی باید مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه قائمشهر با تأکید بر این که هر مسؤولی در ارایه خدمت به مردم باید خداوند را ناظر بر اعمال خود ببیند، تصریح کرد: یک مسؤول در نظامی اسلامی و بر اساس آموزه های دینی نباید نسبت به احراز مسؤولیت حریص باشد و همه جایگاه ها در نظام دینی باید بر اساس شایسته سالاری باشد.

وی با بیان این‌که مسؤولان باید قدردان فرصت هایی که امروز در اختیار آنها قرار داده شده را بدانند، گفت: نیت یک مسؤول تنها باید برای ارائه خدمت به مردم باشد و از برخورد ها و رفتارهای جناحی و گروهی به شدت پرهیز کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که هر گونه اقدام خلاف قانون و با نگاه جناحی و گروهی سم مهلکی در ارائه خدمت صحیح به مردم است، تصریح کرد: این گونه رفتارها باید سیاست های کلی نظام اسلامی در تضاد است و هیچ سنخیتی با عدالت علوی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که ملت ایران اسلامی شایسته بهترین خدمات هستند، گفت: ضرورت دارد مدیران از همه ظرفیت ها در راستای خدمت به مردم استفاده کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری پاسخگویی صحیح به ارباب رجوع و رفع مشکلات مردم را موجب استحکام و تقویت نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مدیران و مسؤولان ادارات باید بدانند هر گونه خدماتی به مردم ارایه می کنند موجب ایجاد امید در قلوب مردم نسبت به این نظام و انقلاب خواهد شد.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که خدمت به مردم فرصتی ارزنده برای مدیران نظام اسلامی است، بیان داشت: مدیران باید با همدلی و همزبانی در راستای رفع مسائل و مشکلات موجود در جامعه استفاده شایسته ای داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خدو به سالروز بازگشت آزادگان به کشور اشاره کرد و با بیان این که آزادگان نماد استقامت و پایداری در نظام اسلامی هستند، گفت: عزت و عظمت امروز نظام اسلامی مرهون تلاش ها و از خودگذشتگی های همین عزیزان است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز همه ما باید برای زندگی در نظام اسلامی شکرگذار خداوند متعال باشیم، گفت: در این نظام الهی همه امور و قوانین بر مبنای احکام متعالی دینی پایه گذاری شده و این مسأله وجه تمایز ایران اسلامی با دیگر کشورهای جهان است.

وی با تأکید براین که همگان در نظام اسلامی موظف به اجرای صحیح و دقیق قانون هستند، خاطرنشان کرد: هر گونه بی قانونی و رفتارهای خارج از قانون با روح این انقلاب و نظام در تضاد است و مردود جامعه خواهد بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مقررات و قوانین نظام باید به طور دقیق از سوی مجریان امر انجام شود، گفت: هر گونه بی قانونی در کشور ممنوع است و در هر جا که مقررات و قوانین رعایت نشود و یا به عبارتی دور زده شود به حتم عوارض و خسارت های جبران ناپذیری برای کشور در پی خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از عدم رعایت حجاب در برخی از ادارات و نهادهای دولتی انتقاد کرد و با بیان این که مسأله حجاب در ابتدا باید از ادارات و دستگاه های اجرایی آغاز و بعد به عموم جامعه تسری یابد، افزود: متأسفانه این فریضه مهم دینی در این مراکز رعایت نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که متأسفانه برخی از بانوان شاغل در ادارات از چادر به عنوان حجاب برتر تنها در ساعات اداری استفاده می کنند، گفت: این گونه رفتار نسبت به فریضه مهم حجاب زیبنده جامعه اسلامی نیست.

وی با بیان این که بانوان شاغل در ادارات و همچنین خانواده مدیران دستگاه های دولتی نیز باید الگویی در رعایت عفاف و حجاب در جامعه باشند، تصریح کرد: عدم توجه به مسأله حجاب از سوی این قشر موجب بدبینی جامعه خواهد شد./950/202/ب2

ارسال نظرات