۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۴۴۳۵۵۵
آیت الله صفایی بوشهری تأکید کرد؛

ضرورت عملیاتی کردن مبانی دین در همه لایه‌های نظام

خطیب نمازجمعه بوشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: فرهنگ اصل و اساس نظام است و باید مبانی دین در همه لایه‌های نظام اجرا و عملی شود، این موضوع را به مسؤولان نظام تأکید می‌کنیم.
آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری خطیب نمازجمعه بوشهر با بیان اینکه نهادهای فرهنگی و انقلابی در دهه کرامت فضای شهر را متحول کردند، گفت:کسب رتبه‌های برتر در حوزه دینی و مذهبی برگرفته از دیانت و ولایتمداری مردم استان بوشهر است که عشق و علاقه ویژه‌ای به اهل‌بیت عصمت و طهارت دارند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه جشن زیر سایه خورشید در استان بوشهر به‌ طور همزمان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: استان بوشهر در سال های گذشته رتبه برتر در برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) را کسب کرده است.

امام‌جمعه بوشهر بیان داشت: برخی افراد به دلیل فشارهای زندگی حرف‌هایی را به‌ منظور درد دل مطرح می‌کنند، فرد گوش دهنده نباید اسرار مردم را افشا کند و آنها را در سینه خود نگه دارد و این از ویژگی های مؤمن است.

آیت الله صفایی بوشهری اظهار کرد: روز مقاومت روزی است که باید از تلاش‌ها و مجاهدت‌های مردم در سرزمین‌های اسلامی در برابر استکبار تقدیر و این روز را گرامی داشت.

خطیب نمازجمعه بوشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: فرهنگ اصل و اساس نظام است و باید مبانی دین در همه لایه‌های نظام اجرا و عملی شود، این موضوع را به مسئولین نظام تأکید می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به وطن، بیان داشت: آزادگان با ایثار و خودگذشتگی و مقاومت در زمان اسارت در مقابل رژیم سفاک بعثی صدام اقتدار ایران اسلامی را نشان دادند./846/202/ب2

ارسال نظرات