۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۶
کد خبر: ۴۴۲۰۵۵
با حضور رییس مجلس شورای اسلامی؛

ورزشکاران برتر استان قم تجلیل شدند

بیش از 100 نفر از ورزشکاران برتر استان قم در مراسمی با حضور علی لاریجانی، احمد امیرآبادی فراهانی و جمع کثیری از اعضای هیأت های ورزشی استان قم تجلیل شدند.
ورزش قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تجلیل از ورزشکاران برتر استان قم، با حضور هیأت های ورزشی استان قم و جمع کثیری از مسؤولان استان عصر امروز در سالن شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد.

 

در این مراسم شخصیت های برجسته ای همچون علی لاریجانی رییس مجلس لاریجانی، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سید مهدی صادقی استاندار قم، غلامرضا شعبانی بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و رضا سیار فرماندار قم حضور داشتند.

 

در این همایش بیش از 100 نفر از ورزشکاران برتر استان قم، در رشته های مختلف که در میادین کشوری، آسیایی و جهانی مدال کسب کرده بودند، تجلیل شدند و لوح سپاس خود را از دست رییس مجلس شورای اسلامی تحویل گرفتند.

 

از نکات قابل توجه در این مراسم تجلیل از یک روحانی بود که در میادین آسیایی داوری رشته های رزمی را بر عهده دارد.

 

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان دراین دیدار با بیان این که نگاه به ورزش جزو اولویت های اصلی دولت است، اظهار داشت: ما در همین بخش توفیقات خوبی را کسب کرده ایم همچنانکه حضور در المپیک امسال هم در بخش آقایان و هم در بخش خانم ها افزایش قابل توجهی داشته است.

 

شعبانی بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان افزود: رشد بخش بانوان بیش از آقایان بوده است چراکه در المپیک سه برابر به تعداد بانوان اضافه شده است و تأکید ریاست جمهوری مبنی بر حمایت قهرمانان المپیک در گام نخست پاداش قهرمان ها است که به نفر اول 300 سکه، نفر دو 200 سکه و نفر سوم 120 سکه و برای خرید مسکن در شهرهای جدید الاحداث تا 70 درصد تخفیف می گیرند و بدون آزمون  در دستگاه اجرایی استخدام خواهند شد./1330/پ202/ی

 

ارسال نظرات