۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۴۴۰۳۳۲
مدرس حوزه علمیه سفیران هدایت شهرستان زاهدان:

فتنه انگیزی غرب علیه اسلام، دامن خودشان را خواهد گرفت

مدرس حوزه علمیه سفیران هدایت شهرستان زاهدان گفت: فتنه‌هایی که دنیای استکبار علیه اسلام به راه انداخته است، روزی دامن خود آنان را هم خواهد گرفت؛ حوادث تروریستی که امروزه در کشورهای اروپایی رخ می‌دهد، دود همان آتشی است که برای نابودی اسلام برافروخته بودند.
وهابیت

حجت‌الاسلام عبدالله بامری، مدرس حوزه علمیه سفیران هدایت شهرستان زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: خاورمیانه سرمایه‌ای دارد که سایر مناطق ندارند و آن مرکزیت و محوریت جامعه اسلامی در این منطقه است که در نتیجه موجب اهمیت و حساسیت آن شده است.

 

وی عنوان کرد: دنیای استکبار بیش از همه چیز، از صدور اسلام می‌ترسد و با تمام قوا سعی دارد تا جلوی بیداری اسلامی و همچنین صدور اسلام به سایر نقاط جهان را بگیرد و از آنجایی که خاورمیانه محل صدور اسلام است، این منطقه دارای حساسیت بالایی است.

 

مدرس حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان افزود: برای اینکه جلوی گرایش مردم غرب به طرف اسلام گرفته شود، دنیای استکبار تلاش می‌کند این دین را از درون خراب کند، از این رو باید در سرزمین‌های اسلامی جنگ و ناامنی باشد، مذاهب مختلف اسلامی با یکدیگر درگیر باشند و دنیا چهره خشنی از اسلام ببیند.

 

حجت‌الاسلام بامری اظهار کرد: ام القرای جهان اسلام که مکه و مدینه باشد، امروز محل رشد وهابیت شده است؛ وهابیت به نام اسلام، با اسلام مقابله می‌کند و بیشترین آسیب‌ها را به پیکره اسلام وارد کرده است.

 

وی ادامه داد: دنیای غرب نیروهای افراطی را تربیت کرده و به جان مسلمانان انداخته است، در حالی که تفکر تکفیری در اسلام کاملا مردود است؛ اقدامات این گروه‌ها علاوه بر اینکه مسلمانان را به خاک و خون می‌کشد، چهره‌ای خشن نیز از اسلام ارائه می‌دهد.

 

مدرس حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب با خطاب قرار دادن جوانان غرب، در حقیقت به دنبال بیدار کردن فطرت و وجدان آنان است، زیرا آنقدر دنیای غرب علیه اسلام تبلیغات مخرب کرده است که همه از اسلام وحشت پیدا کرده‌اند و نمی‌توانند واقعیت‌ها را ببینند./831/302/ب3

ارسال نظرات