۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۴۳۸۰۵۲

اقامه نماز باشکوه حرم رضوی به امامت آیت الله مکارم شیرازی

اقامه نماز باشکوه حرم مطهر امام رضا(ع) از شب گذشته به امامت حضرت آیت الله مکارم شیرازی آغاز شد و به مدت چهار هفته در پنجشنبه شب ها ادامه دارد.
اقامه نماز باشکوه حرم رضوی به امامت آیت الله مکارم شیرازی

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، نماز مغرب و عشاء حرم مطهر علی بن موسی الرضا پنجشنبه شب به امامت حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی، مرجع عالیقدر جهان اسلام اقامه شد و پس از نماز زائران رضوی از بیانات این مرجع تقلید بهره مند شدند.

 

وی در جمع نمازگزاران گفت: خدارا شاکرم که بار دیگر سعادتی نصیب من شد تا در این ایام در جوار مضجع منور حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) در خدمت زائران باشم  و چنین نماز جماعت باشکوهی اقامه کنیم.

 

حضرت آیت الله مکارم شیرازی، به گرامیداشت هفته حجاب و عفاف و یادبود قیام مسجد گوهرشاد اشاره کرد و افزود: از تمام کسانی که این دو ابتکار را به عمل آورده اند تشکر می کنم که هم خاطره مسجد گوهرشاد را زنده کرده اند و هم هفته حجاب و عفاف را.

 

براساس این گزارش، زیارت امین الله و دعای کمیل از سوی ابراهیم قانع و سید ناصر کهربائی مداح و ذاکر اهل بیت(ع) پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در صحن جامع رضوی قرائت شد.

 

شایان ذکر است، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی، مرجع عالیقدر جهان اسلام به مدت چهار هفته پنجشنبه شب ها در صحن جامع حرم مطهر امام رضا(ع) به اقامه نماز جماعت می پردازند و بعد از اقامه نماز به سخنرانی می پردازند.

 

یادآور می شود، اقامه نماز جماعت حرم مطهر رضوی به امامت مراجع تقلید از هشت سال گذشته به طور مداوم و مستمر در ایام تابستان برقرار است و حضرات آیات عظام جعفر سبحانی، حسین نوری همدانی، سید محمود هاشمی شاهرودی از دیگر مراجعی هستند که در این مدت اقامه نماز جماعت می کنند./1308/202/ب2

ارسال نظرات