۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۴۳۶۴۲۴
مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه:

حجاب احیاگر امنیت اخلاقی و روانی جامعه است

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه با تشریح برنامه های هفته عفاف و حجاب گفت: توجه به مقوله حجاب به عنوان احیاگر امنیت روانی و اخلاقی در جامعه، تداوم بخش اندیشه های انقلاب و اسلام است.
عفاف و حجاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، خانم یعقوبی مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه پیش از ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه های هفته عفاف و حجاب ابراز داشت: توجه به مقوله حجاب به عنوان احیاگر امنیت روانی و اخلاقی در جامعه، تداوم بخش اندیشه های انقلاب و اسلام است.

 

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با برشماری برنامه های هفته عفاف و حجاب، از نامگذاری روزهای هفته عفاف و حجاب خبر داد و گفت: روز 19 تیر ماه با عنوان روز « عفاف و حجاب، میراث ماندگار انبیای الهی و ملل» به دیدار ائمه جماعات سراسر استان با فعالان حوزه عفاف و حجاب اختصاص خواهد یافت.

 

وی ادامه داد: در روز 20 تیر ماه با عنوان «عفاف و حجاب، سیره نبوی و سبک زندگی اسلامی و ایرانی» کارگاه یک روزه نشست بانوان ادارات کل استان برپا خواهد شد و روز 21 تیر ماه با عنوان «عفاف و حجاب، هویت اسلامی خودباوری ملی» به اجتماع عظیم مدافعان حریم حجاب و عفاف در سراسر استان و کشور اختصاص دارد.

 

خانم یعقوبی تصریح کرد: چهارمین روز از هفته عفاف و حجاب با عنوان « عفاف و حجاب، بهداشت و سلامت روان، شادی و نشاط اجتماعی» نام گذاری شده و در این روز خواهران در حوزه های مقاومت سراسر استان به رقابت در مسابقات ورزشی می پردازند.

 

این مسؤول یادآور شد: پنجمین روز هفته عفاف و حجاب با عنوان «حجاب و عفاف، امنیت اجتماعی، احترام به قانون و حقوق شهروندی» به معرفی افراد موفق در عرصه عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده و نشست حلقه های صالحین اختصاص دارد.

 

وی ششمین روز از هفته عفاف و حجاب را « عفاف و حجاب، اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی» نامید و گفت: نامگذاری این روز با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب صورت گرفته و آخرین روز از هفته عفاف و حجاب نیز با عنوان «حیا، عفت و غیرت، حافظ حریم خانواده» نامگذاری شده است.

 

خانم یعقوبی محوریت برنامه های هفته عفاف و حجاب را تقویت و تحکیم بنیان خانواده و معرفی اثرات سوء و منفی بی حجابی عنوان کرد و افزود: در این هفته نمایشگاه های مختلف، مسابقات ورزشی، مسابقات فرهنگی در عرصه فضای مجازی، غرفه های عفاف و حجاب و ایستگاه های سلامت نیز دایر خواهد بود.

 

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در پایان عنوان داشت: در هفته عفاف و حجاب از سه مقاله برتر این حوزه تجلیل بعمل می آید، فضاسازی سطح شهر نیز به تناسب این هفته جهت آگاهی دهی و بینش افزایی مردم به ترویج مقوله حجاب اختصاص یافته و در آخرین روز از هفته عفاف و حجاب بیانیه ای در خصوص اثرات حجاب در امنیت روانی جامعه قرائت خواهد شد./857/202/ب3

ارسال نظرات