۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۴۳۶۱۰۴
معاون پژوهش مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی اهواز خبر داد؛

برگزاری دوره نسل کشی فرهنگی برای طلاب

معاون پژوهش مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی اهواز با اشاره به فعالیت های علمی و پژوهشی این مدرسه از برگزاری دوره نسل کشی فرهنگی با محتوای دشمن شناسی و تأثیرات فضای مجازی بر زندگی خبر داد.
«دشمن شناسي»

حجت الاسلام منصور حبیبی پور، معاون پژوهش مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره مقاله نویسی برای طلاب مدرسه با حضور حجت الاسلام شوشتری گفت: دوره نسل کشی فرهنگی با محتوای دشمن شناسی و تأثیرات فضای مجازی بر زندگی با تدریس حجت الاسلام بندری برگزار شد.

 

معاون پژوهش مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی اهواز با بیان اینکه دوره نسل کشی فرهنگی در حدود 2 هفته و هر جلسه به مدت 90 دقیقه در این مدرسه برگزار شد، خاطرنشان کرد: کلاس مکالمه زبان انگلیسی با همکاری جهاد دانشگاهی با حضور 14 نفر از طلاب پایه های اول تا چهارم در این مدرسه برگزار شد.

 

حجت الاسلام حبیبی پور به راه اندازی سایت رایانه ای و تجهیز 4 رایانه مدرسه به نرم افزارهای نور اشاره و افزود: خرید کتب شرح دروس حوزوی، انجام مقاله های تحقیقی از جمله تهیه 26 مقاله در نیمسال گذشته ازسوی طلاب با محوریت فقه و اصول، ارائه مقاله ها به مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان از دیگر فعالیت های پژوهشی و علمی است.

 

این مقام مسؤول به انجام تحقیقات و پروژه های میان ترم طلاب اشاره و افزود: سال آینده در نظر داریم کلاس هایی را با توجه به نیاز جامعه امروزی برای عموم مردم با اولویت طلاب در ساعات 10 الی 12 در مدرسه برگزار کنیم و از محضر اساتید تراز اول اهواز و در صورت لزوم قم استفاده خواهیم کرد.

 

وی در پایان گفت: کلاس های روانشناسی اسلامی، مشاوره خانواده، علوم حوزوی به ویژه علم رجال، حفظ و صوت قرآن، فن خطابه، حدیث خوانی، نویسندگی و داستان نویسی با مشخص شدن اساتید در سال آینده تحصیلی برای طلاب برگزار می شود./9456/303/ب3

ارسال نظرات