۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۴۲۸۸۷۶
نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج شهر ری:

حضور ۱۲ میلیونی جمعیت در ارتحال امام راحل در تاریخ سابقه نداشته است

نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج شهر ری گفت: بدرقه امام راحل هنگام ارتحال ایشان با حضور 12 میلیون جمعیت در تاریخ سابقه نداشته و ندارد.
حجتی نیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حجتی‌نیا نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج ری امروز در نشست خبری بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) که در همین مرکز برگزار شد، گفت: ماه رجب ماه ولایت، ماه شعبان ماه پیامبر خدا(ص) و ماه رمضان ماه خدا است.

 

وی افزود: همه بزرگان اهل معرفت می‌فرمایند که ماه رجب و شعبان مقدمه خودسازی و آماده شدن برای ماه رمضان و مهمانی خداوند است.

 

نماینده ولی فقیه عنوان کرد: روزه ماه رمضان سبب پاکی انسان از بسیاری گناهان می‌شود، یکی از اعمالی که انسان را برای ماه رمضان آماده می‌کند استغفار است که پیامبر(ص) در این خصوص فرمودند: امت باید زبانشان به استغفار عادت کند.

 

حجت‌الاسلام حجتی نیا با اشاره به کلامی از آیت الله جوادی آملی اظهار داشت: هنگامی که انسان از این دنیا رفته و وارد عالم بزرخ می‌شود به علت خستگی بسیاری از چیزها را فراموش می‌کند مگر آنچه را که انسان به آن عادت کرده باشد بنابراین شایسته است که انسان به قرائت ادعیه مبادرت داشته باشد.

 

وی با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر، بیان داشت: امام راحل فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد، امام راحل شخصیتی بودند که تمام اقدامات خود را در رابطه با انقلاب اسلامی با توکل به خدا پیش برده و آن را به پیروزی رساندند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ری گفت: سخنان امام راحل و رحلت ایشان برای دنیا تعجب‌آور بود، چرا که در استقبال از امام راحل 6 میلیون ایرانی حضور داشتند و در بدرقه ایشان هنگام ارتحال 12 میلیون جمعیت حاضر بودند که در تاریخ سابقه نداشته و ندارد./813/202/ب3

ارسال نظرات