۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۴۲۳۱۹۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان:

فعالیت های فرهنگی استان باید تقویت شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به ضرورت تقویت فعالیت های فرهنگی استان، گفت: با توجه به برخی از اتفاقاتی که در دانشگاه ها صورت می گیرد تکلیف این است که سکوت نکرده و با دادن هزینه، وضعیت موجود را به وضعیت مطلوب تبدیل کنیم.
مشکلات فرهنگي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری، مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، صبح امروز در دیدار مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی زنجان، با تأکید بر ضرورت افزایش کارهای جهادی، گفت: باید با کارهای جهادی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بیش از پیش تلاش کنیم.

 

وی در ادامه با بیان این که استان زنجان یک استان مذهبی و فرهنگی است اظهار داشت: باید وضعیت فرهنگی استان بهتر از این باشد و در این راستا باید برنامه های فرهنگی خوبی در سطح استان از سوی دستگاه های فرهنگی صورت گیرد.

 

حجت الاسلام صفی یاری در ادامه با اشاره به دیدار اعضای منتخب اتحادیه انجمن های اسلامی کشور با مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار بسیار عالی، وزین و ارزشمند بود که باید در عملی کردن بیانات معظم له تلاش مضاعف انجام شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه با اشاره به ضرورت انجام فعالیت های فرهنگی در حوزه دانش آموزی، افزود: تکلیف همه ما است که در حوزه فرهنگ و دانش آموزی با جدیت کار کنیم؛ چرا که استان زنجان از موقعیت خوب و بسیار مطلوبی برای انجام کارهای فرهنگی برخوردار است.

 

وی در ادامه با اشاره به این که امسال به نام اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نامگذاری شده است، اظهار داشت: همه دستگاه ها و عموم جامعه باید در عملیاتی کردن این شعار تلاش کنند تا مردم شاهد اقدام و عمل دستگاه ها در حوزه های مختلف باشند.

 

حجت الاسلام صفی یاری در ادامه با اشاره به اتفاقات و برنامه های نامناسبی که در برخی از دانشگاه ها انجام می گیرد، گفت: با توجه به برخی از اتفاقاتی که در دانشگاه ها صورت می گیرد تکلیف این است که سکوت نکرده و با دادن هزینه، وضعیت موجود را به وضعیت مطلوب تبدیل کنیم.

 

وی در ادامه با اشاره به ضرورت ایجاد هم افزایی گسترده بین ارگان های فرهنگی استان خاطرنشان کرد: باید با همکاری دستگاه های فرهنگی، یک هم افزایی گسترده ای در سطح استان صورت گیرد تا به پیشبرد اهداف فرهنگی کمک شود؛ از این رو اولویت اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، مدارس و دانشگاه ها است که باید با همکاری هم این امر محقق شود./202/949/ب1

ارسال نظرات