۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۳۲۴۶۵۷
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

شهدای مدافع حرم مایه عزت و آبروی اسلام و انقلاب هستند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز هر چه داریم به برکت خون های پاک شهدا و ایثار گری های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است، گفت: رسالت امروز همگان ادامه دادن مسیری است که شهدا ترسیم کرده اند.
امام جمعه نکاء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سالخورده، شهید مدافع حرم در شهرستان نکا با اشاره به این‌که همه آحاد جامعه به داشتن چنین شهیدانی افتخار می‌کنند، اظهار داشت: شهیدان دفاع مقدس شهرستان با مشاهده شهدای جوانی مانند محمدتقی سالخورده و عبدالرحیم فیروزآبادی، از رویش چنین نسل‌هایی در جامعه خود خوشحال هستند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز هر چه داریم به برکت خون های پاک شهدا و ایثار گری های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: رسالت امروز همگان ادامه دادن مسیری است که شهدا ترسیم کرده اند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که شهدا جان خود را برای پیروزی اسلام و قرآن دادند، خاطرنشان کرد: اگر از خودگذشتگی و ایثار این فرزندان عزیز نبود امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی عزت و افتخاری نداشت.

 

امام جمعه نکا با بیان این که شهدا با انتخاب آگاهانه جان‌شان را در راه خدا و ایران اسلامی تقدیم کردند، افزود: زنده نگه داشتن گفتمان شهدا رسالت امروز آحاد جامعه اسلامی است.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این‌که وداع با جسم شهید نباید به معنی وداع با آرمان‌های وی باشد، خاطرنشان کرد: مبادا در فرهنگ عمومی،‌ خانواده‌ها، مجامع کسب‌وکار و در کوچه خیابان آرمان‌های شهیدان و ارزش‌هایی که خون بهای شهیدان است کمرنگ شود.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان ادامه داشتن مبارزه تا نابودی ظلم و کفر، خاطرنشان کرد: چنین تجمع‌هایی نشان می‌دهد که مردم ما از دشمن نمی‌ترسند و از این راه دست بر نمی‌دارند، امروز این جوانان و مردم ما به نماز اول وقت و چادر به عنوان حجاب برتر توجه دارند، شهدای ما را خوشحال می‌کند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شهدا سرمایه های گرانقدر و ماندگار نظام اسلامی هستند، بیان داشت: شهدای گرانقدر نظام اسلامی با نثار خون های پاک خود صحنه های ارزشمندی از ایثار و فداکاری را به ارمغان آوردند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: ایثارگری و مجاهدت های شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در تاریخ به یادگار مانده و جاویدان و اثربخش است که باید در مسیر نورانی شهدا قدم برداریم.

 

وی در پایان با تأکید بر لزوم شناخت آرمان‌های شهدا، بیان کرد: دشمن باید بداند که این ملت با این شهادت‌ها از پای نخواهد ایستاد، بلکه راه شهیدان، امام راحل و رهنمود‌های رهبرمان را تا آخرین لحظات ادامه می‌دهیم.

 

سید ابراهیم شریفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا نیز در ادامه این مراسم با اشاره به از دست رفتن مفهوم پیشین مرزهای جغرافیایی در ساختار جدیدی از معرفت و تحول مبنایی در حیات بشری با انفجار اطلاعات در زمانه کنونی، اظهار داشت: پاسداری از ارزش‌های فرهنگی، رویکردی واقع بینانه و استراتژیک به شمار می‌رود./1317/202/ب1

ارسال نظرات