۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۳۲۴۲۲۹
کارشناس مسائل دینی استان مرکزی:

یکپارچگی مسلمانان، داعش را از صحنه روزگار محو می کند

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل دینی و مذهبی استان مرکزی گفت: اتحاد و یکپارچگی مسلمانان در تمامی نقاط دنیا داعش و ادعای دروغینش در رابطه با دین مبین اسلام را از صحنه روزگار محو خواهد کرد.
یکپارچگی مسلمانان، داعش را از صحنه روزگار محو می کند

حجت الاسلام ابوالفضل و روانی کارشناس امور دینی و مذهبی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: اتحاد و یکپارچگی مسلمانان در تمامی نقاط دنیا داعش و ادعای دروغینش در رابطه با دین مبین اسلام را از صحنه روزگار محو خواهد کرد.

 

داعش با نام دروغین اسلام سعی در بد جلوه دادن دین اسلام دارد

کارشناس مسائل دینی و مذهبی استان مرکزی گفت: گروه تروریستی داعش با نام دروغین اسلام سعی در بد جلوه دادن دین مهرورزی اسلام دارند.

 

وی دین اسلام را دین مودت، برادری، برابری و مهربانی دانست و ابراز کرد: اتحاد و یکپارچگی مسمانان بویژه علما و رهبران آنها اعم از شیعه و سنی در ملیت های مختلف بزرگترین گام برای نابودی داعش در جهان تلقی می شود.

 

این کارشناس دینی با اشاره به جنایت های داعش در کشورهای مسلمان، اظهار داشت: گروه تروریستی داعش هیچ رابطه ای با اسلام ندارد و آنها فقط و فقط دست پرورده دنیای استکبار و صهیونیست ها هستند و به همین دلیل هم براحتی رفتارهای ضد انسانی را از خود بروز می دهند.

 

زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر

وی با تاکید بر الگوگیری مسلمانان از ائمه اطهار(ع)، برای زیر بار ظلم نرفتن بیان داشت: ائمه معصومین(ع) و بزرگان دین اسلام همواره نسبت به زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با حکام ظالم تلاش می کرده اند، از این رو امروزه تمامی مسلمانان وظیفه دارند نسبت به مقابله با داعش و از بین بردن اهداف شوم آن اقدام کنند.

 

حجت الاسلام وروانی ادامه داد: ضرورت دارد برای آگاهی تمامی مردم دنیا از ویژگی های واقعی دین اسلام و برای روشنگری آنها نسبت به اهداف شوم داعش، رهبران مسلمانان دنیا با استفاده از سیره و سنت اهل بیت(ع) دین اسلام را بیش از پیش به مردم بشناسانند.

 

وی گفت: برگزاری نشست های دینی بین علما و رهبران مسلمانان که ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند می تواند در ایجاد وحدت و یکپارچگی بیشتر بین مسلمانان برای از بین بردن داعش و برملا کردن نقشه های آن تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

دنیای اسلام دنیای زیبایی از مهر و محبت، دوستی و عدالت ورزی است

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه گروه تروریستی داعش به اسم اسلام در حال جنایت در کشورهای مسلمان است و با این عمل وقیح سعی در معرفی بدی از چهره اسلام دارد، تصریح کرد: رهبران و علما مسلمانان باید با برائت جستن از این گروه منفور اسلام ناب محمدی (ص) را با تمام ویژگی های زیبا و حقایق انسانی اش به مردم دنیا معرفی کنند.

 

حجت الاسلام وروانی در ادامه  خاطرنشان کرد: دنیای اسلام دنیای زیبایی از مهر و محبت، دوستی و عدالت ورزی است و به هیچ وجهه دنیای داعش و امثال آن هیچ رابطه ای با این دنیای پاک و حقیقی دین محمدی(ص) اسلام ندارد./842/302/ب3

ارسال نظرات