۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۳۲۳۲۸۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

تبلیغ کالای خارجی در تعارض با اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به این که تبلیغ کالای خارجی در تعارض با اقتصاد مقاومتی است، گفت: دستگاه های دولتی به عنوان الگوی مردم باید از کالای داخلی استفاده کنند.
حجت الاسلام قبادي

حجت الاسلام اسماعیل قبادی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب بنا بر ضروریات و اقتضاء روز، خط مشی را برای نظام و کشور ترسیم کرده که در واقع سیاست کلی نظام و کشور در کوتاه مدت است.


مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: در سال 95 باید توجه به اقتصادی مقاومتی و توجه به اقتصاد با اقدام و عمل دوچندان شود به طوری که اقتصاد کشور به درون توجه داشته و تولیدات و توانمندی های داخلی را مدنظر قرار دهد و بر مبنای ایستادگی بنا نهاده شود.


حجت الاسلام قبادی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای ایستادگی در برابر تنش های سیاسی جهان بوده و مبتنی بر تولید و استعداد و ظرفیت های داخلی است به طوری که با تغییرات به وجود آمده در سطح جهان دستخوش تحول و بحران نشود، شکل گیری چنین اقتصادی قطعا موجب عزت و اقتدار کشور خواهد شد.


وی بیان داشت: اکنون کشور در مقوله فرهنگی و اجتماعی از استقلال برخوردار است اما در زمینه اقتصادی با مشکلاتی مواجه است زیرا تولیدات داخلی کشور دارای ضعف بوده و تا حدودی نقصان دارند، قطعا اگر اقتصاد، مبتنی بر تولیدات داخلی نباشد کشور تحت سلطه بیگانگان قرار می گیرد.


مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه یادآور شد: در حال حاضر دشمنان نظام از حربه ای به نام تحریم بهره می برند و تحریم اقتصادی اثرات خود را بر جامعه نمایان می کند اما با مدیریت درست و شناسایی نیازهای جامعه و تولید کالاهای با کیفیت ایرانی مشکلات و اثرات منفی تحریم ها برطرف می شود، همه مردم و مسؤولان نسبت به استراتژی تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب مسؤولند و باید به آن عمل کرده و گامی عملی در این زمینه بردارند.


حجت الاسلام قبادی اظهار داشت: نخستین گام در راستای ایجاد تحول اقتصادی در کشور، استفاده از تولیدات داخلی و به تبع آن تحریم کالای خارجی است در این صورت اقتصاد داخلی متضرر نشده و سود و بهره این عمل به جیب تولیدکنندگان و زحمت کشان این مرز و بوم سرریز می شود البته در مقابل، تولید کنندگان داخلی نیز باید شایستگی خود را با تولید کالای با کیفیت به نمایش گذارند.


وی تأکید کرد: باید تبلیغ کالاهای خارجی در کشور ممنوع شده و به جایی برسیم که هر ایرانی تبلیغ کالای خارجی را مایه ننگ بداند زیرا تبلیغ کالای خارجی خلاف استراتژی تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب است و اقتصاد کشور را به خطر می اندازد.


مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان گفت: همه دست اندرکاران دولتی و عموم مردم باید با عزمی راسخ در جهت تحقق شعار سال و اهداف رهبر معظم انقلاب گام بردارند و دستگاه های دولتی نیز به عنوان الگوی مردم باید از کالای داخلی استفاده کنند./857/302/ب1

ارسال نظرات