۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۳۲۲۵۹۴
استاد حوزه علمیه:

دستورالعمل اقتصاد مقاومتی کشور را در مقابل تحریم ها مصون خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با اشاره به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: دستورالعمل اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر انقلاب کشور را در مقابل تحریم ها مصون خواهد کرد.
حجتالاسلام صرفي پور

حجت الاسلام محمد تقی صرفی پور استاد حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی ابراز داشت: حل مشکلات اقتصادی موجب ارتقا و پیشرفت جوامع خواهد شد.


مدیر سابق مدرسه علمیه امام خمینی (ره) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با دستور العمل اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب می توان خود را در مقابل تحریم ها مصونیت بخشید.


وی در ادامه افزود: ملت انقلابی ایران هشت سال دفاع مقدس را با کمترین امکانات پشت سر گذاشت و با تکیه بر توان داخلی و اقتصاد مقاومتی در برابر استکبار جهانی و هم پیمانانش ایستادگی کرده و از تحریم ها و مشکلات به عنوان سکوی پرتابی در جهت رسیدن به پیشرفت های عظیم بهره برده است.


استاد حوزه علمیه مطرح کرد: بیکاری جوانان، گرانی و تورم، فقر و تنگدستی و آسیب های اجتماعی دیگر همگی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و توان داخلی گشایش خواهد یافت.


حجت الاسلام صرفی پور یادآور شد: وابستگی انقلاب اسلامی به نفت و همچنین کاهش فشارهای مستکبران و تحریم های اقتصادی با استفاده از ظرفیت و توان داخلی منجر به شکوفا سازی اقتصاد کشور می شود.


مدیر سابق مدرسه علمیه امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به اقدام و عمل در زمینه اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی انقلاب اسلامی را در جهت تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه های سلامت، تندرستی، علمی، مذهبی، دینی و فرهنگی و موارد دیگر یاری کرده و در تمامی زمینه ها خودکفا خواهد کرد.


وی در پایان به برکات عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره و ابراز کرد: همواره رهنمودهای رهبر انقلاب موجب تحقق آرمان های انقلاب و ارتقاء کشور می شود و به ضرس قاطع عمل به پیشنهادات ده گانه رهبر معظم انقلاب آثار و برکات فراوانی برای جامعه به همراه خواهد داشت./857/302/ب1

ارسال نظرات